Zwanger van nieuwe vriend

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door moon0810, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    Sinds eind mei dit jaar zijn mijn ex en ik uit elkaar. Onze relatie was al jaren niet goed. We hebben samen een dochter van 10 maanden. Om destijds zwanger te raken heeft 2 jaar geduurd. Alle iui's gehad en we stonden op lijst IVF.
    Later kwam ik erachter dat hij al die 4 jaar van onze relatie is vreemd gegaan.

Ik heb sinds begin juli een nieuwe relatie. En we zijn stapelgek op elkaar en het voelt zo goed. We hebben het over kinderen gehad. Hij is gek op m'n dochter en wil zelf ook graag kinderen. Nu voelde ik me vandaag een beetje misselijk (bij vorige zwangerschap niet gehad) en heb ik kruidvattest gedaan. Officieel zou ik as donderdag ongesteld moeten worden, maar de test geeft toch een 2e streepje.
    Ben wel erg blij maar hoe vertel ik dit m'n omgeving? Iedereen zal het te snel vinden...

2. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Gefeliciteerd! Wat vind je vriend ervan??

Niet altijd denken wat de buitenwereld zal zeggen, als jullie er samen klaar voor zijn en samen graag een kindje willen. Dan is dit toch juist super nieuws?!!

3. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    Heb hem net maar ff gebeld. Hij is dolgelukkig! En ik ook, alleen best wel geschrokken. Had dit niet verwacht aangezien t de vorige keer zolang duurde.

4. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    ik zeg: gefeliciteerd!!!
    en net wat saga zegt: laat de buitenwereld maar lekker denken! dit is jullie geluk!!! geniet ervan!!!!

5. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    Dank jullie wel. Doet me goed, zulke berichten.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ten eerste gefeliciteerd!
    En ja wat is belangrijk wat de rest denkt...als jij en je vriend en je kindje het maar leuk vinden toch?

7. me83

me83 Niet meer actief

gefeliciteerd meid! en laat de rest maar lekker denken,,als jullie er klaar voor zijn dan is dat jullie keus..en wil echt niets zeggen over de slagingskans van je relatie.

veel geluk samen met de kindjes!

8. Flammy

Flammy Lid

29 aug 2012
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd, tuurlijk zal je omgeving dat wel denken. Dat waait wel weer over! Het gaat erom dat jullie er gelukkig mee zijn.

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Het is inderdaad erg snel,maar...jullie zijn er gelukkig mee dus een dikke proficiat!!:D

10. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Idd, gewoon lekker genieten van dit positieve nieuws en de buitenwereld laten denken wat ie wil denken!
    Een goede zwangerschap gewenst!

11. Eriva

Eriva Niet meer actief

Gefeliciteerd en geniet er lekker van samen :)

12. Angelina2

Angelina2 Actief lid

14 jul 2012
    265
    0
    0
    Drenthe
    Gefeliciteerd!

Poep aan de buitenwereld :p

Geniet ervan!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Soms denk ik wel eens ....wat zou je zelf zeggen in zo'n situaties .... Vaak zeg je dan zelf ook wel ....dat is snel.....
    En terwijl als je zelf in de situatie terrecht komt je pas goed nadenkt hoe het is als mensen dat zeggen...

14. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Gefeliciteerd meid! en wat een mooi nieuws dat het nu spontaan is gelukt en jullie de ellende van de mmm bespaart blijft. het was mss nog niet gepland , maar zo te lezen zeker gewenst bij jullie beide..mooi toch?

echt trek je niks aan van de buitenwereld, er zijn altijd mensen die iets te zeuren hebben en hun mening klaar hebben. uiteindelijk bepalen jullie zelf jullie geluk en daar heeft de buitenwereld niks mee te maken.

geniet ervan samen!

15. vondebs

vondebs Bekend lid

16 okt 2009
    684
    0
    0
    Je ziet wel met je vorige vriend. dat was dan een lange relatie en die is ook stukgelopen. Dus hoelang je samenbent wil volgens mij niet al te veel zeggen. als jullie maar gelukkig zijn. En natuurlijk proficiat met dat kleine wondertje in je buik ;)

16. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Zolang jullie er blij mee zijn dan is het toch prima?

Gefeliciteerd:D

17. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Dat is idd wel super-snel! Maar wat ongelooflijk fijn dat jullie relatie zo goed voelt en dat jullie de moeizame weg met behandelingen bespaart blijft! Reden om dubbel te vieren lijkt me!

Denk niet aan wat anderen zullen denken. Degene die je een warm hart toedragen zullen hopelijk reageren als hierboven (of vergelijkbaar). De rest doet er eigenlijk weinig toe. Het is jullie geluk! Laat dat niet van je afpakken!

18. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    Het is meer dan welkom! Momenteel alleen nog een hoop gedoe. Het huis van mij en m'n ex is nog niet verkocht. Daar woon ik met m'n dochter. M'n nieuwe vriend heeft een eigen woning in een andere plaats. En mijn ex en ik zitten nog verwikkeld in procedure met advocaat.

19. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Gefeliciteerd meid!

En joh..(voor)oordelen hou je altijd. Ik ben 10 jaar samen met mijn man waarvan 4 getrouwd, nu in verwachting van de tweede. Ik studeer weer, en je zou ze eens moeten zien kijken op school. Ik hoor soms commentaar over tienermoeder e.d. (ben natuurlijk pas 28...)

Lekker niet naar luisteren!

Geniet ervan en succes met alle lastige dingen die je nog moet regelen!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja als je gaat wachten tot iedereen het "goed" en "normaal" vindt om een baby te mogen krijgen...kun je erg lang wachten. Er is altijd wel iemand die iets te zeiken heeft ....stom eigenlijk?! Wie bepaalt eigenlijk nu wanneer het de juiste tijd is?

TS Heeft je ex inmiddels ook weer een vriendin?
    Ja dat zal wel even lastig worden, maar die "problemen" met je ex had je toch met of zonder zwschap.....nu heb je tenminste iets heeeeel erg leuks om naarui te mogen kijken:D

Deel Deze Pagina