Hello, Deze is nog niet positief toch? Word er zo moe van, heb altijd een cyclus van 32 dagen, vorige maand 34, maar nu zit ik al op dag 27 en nog geen ovulatie.. Ik hoor graag jullie mening, groetjes Yvonne
En hier is hij een stuk donkerder, maar dat zal wel van het indrogen zijn.. Moet hem van de bijsluiter eigenlijk weggooien na 5 minuten maar ja, eigenwijs he
Ik denk dat ie nog niet positief is, maar wel bijna. Ik heb maar 1x ovulatietesten gebruikt en die staan in mijn foto-album. Succes!
Hoi Unox, Bedankt voor je reactie. Heb even in je album gekeken, zal ook even mijn rijtje van de afgelopen dagen toevoegen. Zal hij dan morgen echt positief worden? Dat wordt dan lucky number 13
Hij lijkt wel langzaamaan wat donkerder geworden. Ik weet niet hoe donker hij gaat worden hoor, sommige meiden blijven een wat lichtere streep houden. Maar met klussen is er niets mis natuurlijk
Zijn er nog andere dames met een mening? Vanavond weer klussen (gisteravond al gedaan) of is morgen ook goed??
@Yvonne: ik zou vanavond weer klussen.. morgen weer testen.. als hij donderder is morgen ook nog klussen.. succes..