's Avonds niet willen slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Chebu, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Mijn zoontje is nu 4,5 maand en wil al sinds zijn geboorte niet 's avonds (tussen 19.00 en 23.00) slapen. Vroeger krijste hij als hij op bed wordt gelegd, nu gaat het relatief rustig. Ik leg hem standaard om 19.30 op bed, heb een vast bedritueel, maar na een half uurtje is hij weer klaarwakker.
    Daarna gaat hij alleen nog slapen als ie met mij in ons bed ligt.
    Het is echt elke avond weer een strijd.
    's Nachts wordt hij ook nog een paar keer wakker omdat hij zo onrustig is en met zijn armen flappert en overdag slaapt hij 2 of 2 keer tussen de 30 minuten en 1 uur. Waar zit hier de fout? En: wordt het nog beter?

2. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Hebben jullie al geprobeerd in te bakeren? Lijkt zo of hij te onrustig is om te slapen...

3. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

idd hier het zelfde, van 7 tot 10 was een ramp, nu ingebakerd 5 min huilen en lekker slapen

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ja ook al geprobeerd. Van het inbakeren gaat hij alleen nog maar harder huilen. Bovendien kan hij al best wel draaien en dan ben ik bang dat hij op z'n buik draait. Hij is nu inmiddels uit z'n wieg gegroeid en hij ligt nu in het grote ledikant dus daar wil ik liever niet inbakeren.

5. vlindertje11

vlindertje11 Actief lid

25 apr 2008
    343
    0
    0
    Hai,
    Volgens mij heb ik je al vaker bemoedigende woorden geschreven omdat wij het hier ook tot 5 maanden oud hebben gehad. Echt niet erg leuk. We legden haar ook rond die tijd op bed en na 45 minuten wakker en gillen waarna we haar maar weer mee naar beneden namen en vervolgens met pijn en moeite (lees huilen) haar weer naar bed kregen vlak voor middernacht. Wat ons uiteindelijk heeft geholpen (naast veel geduld) is haar niet meer uit haar kamertje halen. Soms als ze erg overstuur was wel even uit bedje halen om de te knuffelen op schoot en als ze weer rustig was weer terug in bed en dan gecontroleerd even laten huilen.
    Tja, het slapen van een beebje blijft een beproeving! Maar het gaat echt komen! Bij ons is het sindsdien best goed gegaan, alleen hebben we nu een meisje die om 05.00 besluit dat de dag mag gaan beginnen.....
    Suc6

Deel Deze Pagina