Wie kan mij helpen??

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Mamavyas, 25 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hallo Dames,

Ik ben heel erg duizelig en moe. Ik kan me ogen met moeite open houden!! Ik voel me ziek, zwak.

Ik heb gravitamon ingenomen en ascorbinezuur(vitamine C).
    Zou het hierdoor komen dat ik me zo voel???

Wat denken jullie? of heeft het met mijn bloeddruk te maken? Ik heb sinds me zwangerschap nooit last gehad voor hoge of lage bloeddruk.

:(

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Misschien voor de zekerheid even met de HA-post bellen?? Ik denk niet dat je door vitaminen ziek wordt.

3. Nemo

Nemo Niet meer actief

Door die vitamine's kan het niet komen hoor.
    Ik zou er gewoon even aan toe geven. Lekker onder de wol, en dan kijken hoe het gaat als je weer wakker bent.

4. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ja dat dacht ik ook dat het niet door de vitamines kan komen.

Heel gek is dat ik vandaag er geen last van heb, behalve van het feit dat ik me ogen met moeite open kan houden. Ik slaap de laatste weken erg laat en dan bedoel ik om een uur of 2/3. Ik word ook laat wakker :oops: en toch blijf ik slaapgebrek hebben(althans zo voelt het).

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Kan best zijn dat het door de vermoeidheid komt.. ga lekker in een warm bad/douche voor je naar bed gaat en probeer wat te slapen.. wie weet voel je je morgen een stuk beter!

6. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    BEDANKT VOOR ALLE LIEVE ADVIEZEN/TIPS

7. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Misschien is je bloeddruk wat aan de lage kant. Ik had het soms ook, als ik ging slapen en later weer op stond was het weg.

8. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik weet niet of dit een preparaat voor zwangeren is, maar zo niet... dan kan het daar wel door komen...

En hoe is je HB? Ik heb ijzerpillen gekregen toen ik me zo voelde, ik gebruik ze nu een dag of 10 en ik voel me duidelijk levendiger!

9. Niet meer actief

Gewoon aan toegeven meid, niet tegen vechten.. je moet binnenkort toch aan de slag en je lichaam bereidt zich nu voor op die ervaring!

10. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik heb het vermoeden dat je welleens kan gfaan bevallen... ik heb namelijk in een aantal dokters artikelen op mijn doctors office gelezen dat als je aan het einde van je zwangerschap zit en je begint je misselijk en moe te voelen dat het een soort signaal is...
    doordat je hard moet werken om je kindje eruit te persen worden veel vrouwen moe een paar dagen voordat ze moeten bevallen., zodat hun lichaam kan rusten....

11. Cynthia

Cynthia Actief lid

6 sep 2005
    243
    0
    0
    Echt? Oh oh... Heb ik ook. En dan ook nog voorweeen.
    Ik ben benieuwd, vandaag gaan ze een ctg en echo maken! :D

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja dat heb ik gelezen en gehoord... maar ze zeggen wel dat niet elke vrouw dat hoeft tekrijgen dat ze erg moe worden .. maar als je echt flink moe bent enzo... dan is je lichaam aan het rusten voor wat er komen gaat...

ik zelf heb het schoonmaak syndroom nu lol!!1

13. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Laat maar komen!!! ik heb het wel gehad het hele zwanger gebeuren. :D

14. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Me HB is goed volgens mijn vk, ben gisteren nl op controle geweest.
    Daar heb ik aangegeven dat ik zo moe was en duizelig, ze zei dat het best te maken kan hebben met me bloeddruk. Ze gaf me advies dan om even iets zoets te eten en dan is het meestal wel weer goed :) .

Deel Deze Pagina