Hallo allemaal! Ik had een vraag over het tempraturen ik weet dat je altijd op het zelfde tijdstip moet tempraturen, Maar moet je ook elke nacht de zelfde hoeveelheid slaap hebben want ik ga niet elke dag dezelfde tijd naar bed. Liefs
jawel hoor het ideale is dat je 8 uur slaap moet hebben maar moet zeggen dat ik nooit 8 uur slaap en het ook prima kan doen ..
Bedankt voor julie reacties dames! Ik ga nooit dezelfde tijd na bed, soms slaap ik 8 uur soms slaap ik 5 uur of soms 6 uur lol,, Ligt aan de diens die mijn man heeft, Ik wacht meestal op hem. Denken julie dat dit kwaad kan? Liefs!
ik weet dat je ongeveer gelijk aantal uren slaap moet hebben mar als je ene dag om 11uur naar bed gaat en andere om 10 uur of 1uur maakt dat niet zo veel uit volgens mij! als je maar om dezelfde tijd je temp opneemt!!! mijn temp opnemen heeft zowiezo geen izn omdat er nooit wat van klopt maar de afgelopen dagen dacht ik, misschien kan ik aan mn temp zien of het is gelukt! maar ik heb dus op verschillende tijden temp opgenomen en dan krijg je dit : di half 6 : 36.9 woe kwart voor 8 : 37.1 do kwart voor 7 : 36.8 (na 20 min draaien in bed en 5x op snooze te hebben gedrukt :s ) dus tja,...waar ik nu vanuit moet gaan?!?!? regelmaat is dus heeel belangrijk!