Sterke vaginale geur door pil?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door heppiedepeppie, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Weet niet waar ik het anders moet stellen, dus dan maar hier!

Sinds een paar maanden heb ik een héle sterke vaginale geur. Het is geen vislucht of zo, maar gewoon echt een sterke geur. Ik kan mijn broeken eigenlijk amper twee dagen aan.
    Het is nu sinds een maand of 3-4. Ik heb sinds 6 maanden weer een nieuwe pil, mycrogynon.

Heb verder geen last van afscheiding, of jeuk of zo. En ook geen pijn bij sex. Het is puur de geur.

Nu is het wel zo dat ik mezelf scheer, en dat doe ik meestal met scheerzeep en een scheermesje net voordat ik douche.

Komt dit nou door de pil? Heb ik een SOA? Of door de scheerzeep?
    Weet niet wat ik er mee aan moet, maar ik schaam me echt enorm.

Daarbij komt ook dat ik een nieuwe man heb leren kennen (mijn man en ik liggen helaas in scheiding) en ik had de laatste keer het idee dat deze man het ook rook ;)

wat moet ik nou doen? Toch maar naar de huisarts?

2. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ja zou zeker even langsgaan

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik zou langs de HA gaan.. downunder mag je wat geur hebben.. heel natuurlijk... beetje zoetigzurig.. maar als het heel sterk ruikt.. dan is het niet goed.. waarschijnlijk ligt je zuurtegraad gewoon even overhoop. maar even laten nakijken kan geen kwaad..

en ga aub niet zelf met allemaal die vaginale wasspulletjes aan de gang want dat werkt niet.. :)

succes

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat lijkt me idd een erg vervelende kwaal, vooral omdat je een nieuwe vriend hebt. Ik zou zeker hiermee naar de huisarts gaan.

5. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Van veel sex gaat je vagina ook stinken heb ik eens gelezen.

6. henkie24

henkie24 Niet meer actief

:(nog nooit van gehoord en lijkt me ook onzin. bedoel seks is iets natuurlijks. of je moet jezelf niet wassen daarna natuurlijk maar neem aan dat dit bij ts niet zo zou zijn

7. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    @msroxy....lijkt me sterk maar goed. Heb juist de laatste tijd minder sex gehad vanwege de breuk thuis. En deze nieuwe vlam zie ik nog niet zo vaak....

Bovendien...hoe doen mensen in de sexindustrie dat dan? :p LOL

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Verplaatst naar anticonceptie.

9. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Ik had heel vaak een schimmelinfectie met sterke geur totdat ik ging wassen met vaginale zeep (alleen buitenkant uiteraard) dus bij mij werkt het perfect!

10. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan er nog een tampon inzitten? ik kan me heugen dat daar ook ooit iets over hier heeft gestaan.

Die had ook een sterkte geur van onderen en daar bleek nog een tampon in te zitten...:). (dan van een langere tijd)

11. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik heb dat ook eens gehad en was inderdaad de ph(zuurtegraad)van mijn vagina die overhoop lag.daar is geen reden voor nodig,dat is gewoon pech hebben.ik kreeg daar tabletten voor om i te brengen die de zuurtegraad herstelden en dat hielp snel.die kan je trouwens zo krijgen bij de apotheek.
    succes!

12. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Buiten de genoemde reacties van de andere meiden kan het ook aan je voeding liggen.
    Veel suikers/zoetstoffen en zuivelproducten kunnen ook zorgen voor andere geur.
    Bepaalde medicijnen kunnen ook je balans verstoren bv AB

13. Biancah

Biancah Niet meer actief

En als het idd aan een verandering zou liggen dan zou je bijvoorbeeld een voor een van de dingen weg kunnen laten. Dus scheren met wat anders, pil weg enz...
    En ik zou het zeer zeker even bespreken met je nieuwe vriend. Dat je geen idee hebt hoe het komt, maar er niks ernstigs is en je er mee bezig bent.
    En ik vind je vraag helemaal niet genant. Het is een beetje een vrouwending en denk dat heel veel vrouwen dit hebben of gehad hebben.

14. logo

logo Niet meer actief

Gewoon even naar de huisarts. Het kan van alles zijn.

15. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ik heb er ook eens last van gehad, echt vies. Bleek een bacteriele infectie te zijn. Dokter heeft een kweekje gemaakt met een wattenstaafje. Kreeg meteen een eendaagse kuur, de volgende dag was het al weg.
    (en nu kan ik weer met een zeker gevoel het bedje in ;) )

16. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ik had dat van de Nuvaring en had ook net een leuke kerel ontekt (mijn huidige partner). Ik had in die tijd ook veel last van schimmelinfecties, dus had altijd tabletten klaar liggen.
    Nu gelukkig al lang geen last meer van gehad.

Wat je eventueel ook kunt doen is Pau D'arco thee drinken. Eventueel kun je thee trekken en daar een tampon in drenken en inbrengen.

De meest makkelijke en snelle manier is toch even langs je huisarts gaan.

Belangrijk is om niet al te strakke broeken te dragen, kantoenen slips en deze ook op kookwas wassen.

Deel Deze Pagina