Geen menstruatie tijdens stopweek. Zwanger?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Mami22, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Sinds december aan de pil gegaan, de "lange naam" pil geen idee hoe die heet..:) In het begin kreeg ik elke keer bloedingen door de pil heen, dokter heeft gezegd dat mijn lichaam moest wennen aan de hormonen en moest het nog maar 3 maanden aankijken. Dus toch maar doorgegaan met die rotpil, af en toe wat veegjes bloed gehad, hoofdpijnen, buikpijn ppff..

Maaarrr nu stopweek en word niet ongesteld?? Enkel witte afscheiding.. Ik hoop dat het toch nog wel gaat komen tot nu nog geen spoor te bekennen. Vorige week zei iemand nog "hey je ziet er anders uit, ben je zwanger, je hebt rode blossen op je wangen". Ik nog beetje lacherig ahh nee dat kan helemaal niet. Begin hem toch een beetje te knijpen, heb net een meisje van 6 maanden oud!! Manlief zit hier echt nog niet op te wachten! Nu lees ik dat er meerdere gevallen zijn van door de pil heen zwanger! bbrrr ga op van de zenuwen al denk ik dat het niks is, omdat we sex hadden ver voor de eisprong dan (als ik die had). ppfff :$:$:(

Hebben meerdere problemen gehad met "de lange naam pil"..??

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Je bedoelt die levonorhuppeldepup???
    Op zich is die net zo veilig als andere pillen, maar voor ieder pil geldt natuurlijk wel dat je ze regelmatig moet innemen.

Maar ik weet wel dat je lijf rare dingen met je kan uithalen na een zwangerschap. Ik heb na iedere zwangerschap meerdere keren testen gedaan hoor, vanwege allerlei vage symptomen. En ook de hormonen doen rare dingen met je hoor.

Maar het enige wat het voor je kan uitwijzen is een zwangerschapstest.

3. Flojo

Flojo Actief lid

10 mrt 2013
    247
    0
    0
    Ik ben zelf aan de yasmin pil. Eerste strip de hele strip last gehad van bloedingen. Vervolgens ging het goed tot de huidige strip. In de eerste week ben ik ziek geweest (buikpijn, diaree) en kreeg ik last van een doorbraakbloeding. Deze hield tot afgelopen vrijdag aan. En vanochtend had ik bij het plassen weer wat last van bloedverlies (rood/bruin). Nu baal ik daar ontzettend van en heb ik maar besloten om woensdag naar de dokter te gaan. Ik ben niet aan de pil om vervolgens steeds ongesteld te zijn..
    Maar nu bedacht ik mij ineens dat de pil misschien wel minder werkt en ik dus misschien zwanger zou kunnen zijn.. Of heb je dan geen last van doorbraakbloedingen? Ik heb net een dochtertje van 9 maanden en zit ook niet echt te wachten op een volgende zwangerschap..
    Volgens mij maakt het in ieder geval niet uit welke pil je gebruikt, maar ik baal van de doorbraakbloedingen. Omdat we er nog niet helemaal uit zijn of we nog voor een kleintje willen gaan ben ik nog aan de pil, maar anders had ik gezegd tegen mijn mannetje: de knip er in ;)

4. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij is er maar 1 ding dat je zekerheid geeft: een zwangerschapstest.

De pil geeft, net als alle andere voorbehoedsmiddelen, geen 100% zekerheid. Dat kunnen wij je hier ook niet geven helaas.

5. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

18 sep 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook de "lange naam" pil en ben ook deze keer niet in mijn stopweek ongesteld geworden en ben nu nog steeds niet ongesteld

6. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Tis toch gekomen hoor.. Gister toch ongesteld geworden wel vreemd dat het zo lang duurde.

7. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik heb altijd de Yasmin gebruikt, en 1 keer gehad dat ik pas ongesteld (of de ontrekkingsbloeding) kreeg op de dag dat ik eigenlijk met de nieuwe strip moest beginnen. Die week ook een testje gedaan, maar niet zwanger. Geen idee waarom het zo lang duurde, misschien stress? Drukke week gehad of iets, dat het daarom langer heeft geduurt?

Deel Deze Pagina