Nou bij deze moet ik zeggen dat toen mijn zoontje nog niet geboren was ik ook wel dicht bij de 14 pakken zat. hahaha. Dingetjes gekregen en natuurlijk ook zelf gekocht toen ik een leuke aanbieding zag.
soms is het ook genant leuk. Jaaaaaaaaren geleden heb ik in de productie gewerkt, daar werkte toendertijd een man die van alles aan elkaar verzon/loog. Ik schat dat hij niet zo heel slim was(lees ietswat simpel) omdat hij er zelf in geloofde wat hij zei..alleen vergat hij nog weleens wat hij al gezegd had. zo is het voorgekomen dat zijn moeder 3x overleden is (toch weer een vrije dag te pakken..alleen moet je het wel onthouden he) en dat zijn toenmalige vrouw een ongeluk had gehad terwijl ze hoogzwanger was. maand later sprak ik de vrouw en vroeg hoe het nu met haar ging...wat bleek: ook dat was een l*lverhaal, ze was nog nooit zwanger geweest! en zo heb ik nog wel meer van zulke verhalen over deze man..sommigen te erg voor woorden, anderen weer enorm grappig.
Haha ja, veel ervaring mee. Zeker bij mijn 2 jongste puberzusjes.. maar ook gewoon vrienden die teveel gebruiken of gewoon ontzettend aandachtsgeil zijn.. Ik lach er om.. vertel mijn vriend hoe vreselijk ik die verhalen vind.. hij beaamt dat en dan is het goed. Oja laatst vertelde iemand mij dat ze een meisje had geholpen die verkracht werd..en dat die kerel zo bang was en moest huilen en dat dat meisje ook nog eens een rijk meisje was.. En toen zei ik: jaa, en toen kwam er een spagetthimonster aan, en ondanks die enge slierten wist je je staande te houden en droop ook het spagetthimonster huilend af.. Haha. Ze keek mij aan en zei: jij neemt mij niet serieus. Haha nee, als je haar kent dan weet je dat dit gewoon gelul is! Dat weet je dan gewoon!!
Hier zo'n buurvrouw.... Ze vertelde me in het begin toen ze er net kwam wonen dat haar ex-man niet zeker wist of ie een man of een vrouw was, dat ze al 5 jaar geen sex meer hadden (euhhh er staat een kind van 3 naast je) en dat ze zwanger was geworden met behulp van ivf en een hele lange medische molen (echt, waarom vertel je dit uberhaupt aan iemand die je net 5 minuten kent, dacht echt dat ik in een verborgen camera show zat ofzo) en een tijd later hoor ik dat ze tegen andere buren heb staan vertellen dat haar kind een ongelukje is...(??????)
Mijn vader houd trouwens bij hoog en laag vol dat hij ooit kabouters heeft gezien.... heb het altijd geloofd, haha.
Ja zo ken ik ook iemand uit mn directe familie... Ik word er af en toe zo moe van! Maargoed. Over die 14 pakken luiers, dat hoor ik regelmatig, het blijkt dus echt wel te gebeuren. Vind ik overigens net zo ongelooflijk als met 12 weken zwangerschap al de hele kinderkamer klaar hebben en dat gebeurt blijkbaar ook echt...
Ik heb het ook gehad, tijdens mijn opleiding, een vriendin. Toen we op vakantie waren met z'n 2-tjes naar Renesse begon ze verhalen op te hangen in de groep die we hadden leren kennen. Ze kreeg dan een telefoontje en dan kwam ze terug en vertelde ze dat ze haar vader vermist was, want die wilde zelfmoord plegen. Dat kwam omdat haar moeder een alcoholprobleem had en daarom naar een kliniek moest. Later vertelde ze dan dat hij langs het spoor gevonden was. Iedereen vond haar natuurlijk superzielig. Ik heb voorgesteld om dan naar huis te gaan, maar dat wilde ze niet. (terwijl ik niks liever zou willen dan mijn spullen pakken) Toen ik haar aan het eind van de vakantie naar huis bracht, stond haar vader gewoon het huis te schilderen en moeder was in de tuin aan het werk...hhhmm...vreemd... Tijdens de opleiding hing ze ook allerlei verhalen op over dat ze werd gestalkt en dat om school telkens politie reed, omdat zij in de gaten gehouden moest worden, omdat ze bedreigd werd enz. Ook zette ze anderen meiden tegen me op, door tegen die meiden te zeggen dat ik over hen roddelde en tegen mij zei ze het andersom... Op een gegegeven moment kwam ik erachter en heb haar daar- mee geconfronteerd...ze gaf niet alles toe, wel wat natuurlijk, want daar kon ze niet omheen. Een paar weken later was ze van de opleiding af. Volgens mij had ze wel door dat ze geen leven meer had daar! Liefs
Op zich vindt ik het niet erg als iemand een keer een sterk verhaal heeft, ik moet er altijd wel om lachen.. Wat ik wel irritant vindt.. Van die mensen dat als jij wat hebt en dat verteld, die ander het ook heeft (of heeft meegemaakt) alleen dan wel 10X erger!! Er is niet iets, of ze hebben het wel meegemaakt! Echt *zucht*! Die hebben idd gewoon een aandachttekort! Gr. Carlien
Wij hadden zo'n buurvrouw. Echt alles loog ze bij elkaar, maar daar kwamen we pas na twee jaar achter toen ze ons begon te stalken en beschuldigen van de meest vreemde dingen. We hebben toen contact met haar kinderen opgenomen en bijna alles was ze in die 2 jaar had verteld, klopte niet. We hebben melding bij de politie en haar huisarts gedaan en uiteindelijk is ze zelfs opgenomen in een psychiatrische kliniek. Toen ze terugkwam bood ze haar excuus aan, maar 2 weken later begon alles weer opnieuw. Ze verzon dat ze kanker had en geopereerd was en noem maar op... Uiteindelijk ging ze verhuizen en vlak voor ze verhuisde vertelde ze dat haar hondje van 2 was overleden aan kanker. Ik vond dat heel erg, maar nam het al niet meer serieus en dat was maar goed ook, want laatst kwam ik haar dochter tegen en die blijkt nu voor het beestje te zorgen. En zo hoor ik wel vaker een verhaal dat ik met een korreltje zout neem. Soms moet je daar wel voorzichtig in zijn, er zijn mensen die echt veel meemaken en op een gegeven moment niet meer geloofd worden als ze iets vertellen. Dat is ook wel weer sneu natuurlijk...
Als ik vertel wat ik allemaal in mn 37 jaar bestaan heb mee gemaakt gelooft ook niemand me.... Dus houd ik het grotendeels maar voor me En ik ken ook een stel die pocht en liegt alsof het een levensstijl is, maar na een heel verhaal hier neer te hebben getikt heb ik het toch maar weer weg gehaald want straks lezen ze het....en dat kan ik me nu NOG even niet veroorloven
Ach ja ik heb zo'n zwager. Verschrikkelijke bal gehakt is het. Weet altijd alles beter, heeft een mega belangrijke functie op zn werk (zegt ie zelf) en hij schept vooral heel erg op over zijn kinderen. Ze kunnen altijd net alles beter als die van een ander. Zoals zijn dochter van drie, die al zo goed kan rekenen.... Maar als je haar vraagt, hoeveel is 2 +2 dan zegt ze: weet ik niet. Is ook zo'n type dat als je daar bent, je binnen 10 minuten al drie fotoboeken van de kinderen op je schoot hebt.
Haha, ze geeft wel antwoord op de vraag. Of dat echter het antwoord is dat je wilde horen of had verwacht laat ik maar in het midden Doet me denken aan een leraar. Die zei altijd dat je op elke vraag kon antwoorden. Ja, nee of ik weet het niet.
tja... "euhmmmm..." is ook n antwoord hahaha De ex opa (vader van de biologische vader van mijn zonen) kon dat ook altijd zo fijn....opscheppen over de kinderen van zn stiefdochter..... en dat dan als ik en mn ex daar waren met onze kinderen of als zij een van de weinige keren hun neus bij ons lieten zien. ELK ding wat je over ZIJN klein kinderen vertelde daar waren zijn stiefkleinkinderen beter in....zo vermoeiend en vond dat altijd zo vernederend en erg voor mn ex....die wilde niets liever als geaccepteerd worden door zn vader....
Mijn zus liegt glashard! Ze doet net alsof ze allemaal leuke dingen doet met haar man maar dan is het dus helemaal niet zo, zelfs vandaag nog ik pingde haar wat ze aan het doen was en toen zei ze met man en kind aan het fietsen te zijn nog geen 10 minuten later trof ik haar aan bij m'n ouders waar ze echt niet zo snel kon komen op de fiets. Vind het zo sneu gedrag, ze liegt omdat ze zich ongelukkig voelt in haar relatie hij doet namelijk niks met haar over hun zoon. Maar door zulke dingen tegen anderen te zeggen probeert ze de schijn op te houden. Heb ook het idee dat ze ook werkelijk in die fanatsiewereld leeft. Ze was overigens snel vertrokken toen we binnenkwamen en groette me niet eens.
Ooooh breek me de bek niet open.. Wat heb ik daar een hekel aan zeg Maarja ik negeer het tegenwoordig maar gewoon.. al blijft het moeilijk..