Welk merk hebben jullie? Ik ben op zoek naar een vaste telefoon (met 2 handsets, 1 voor beneden en 1 voor op de slaapkamer) die niet al te duur is en toch leuke deuntjes heeft. Nu heb ik een vaste telefoon met van die hele schelle geluidjes en het volume op zijn zachts is nog vrij hard .. dus op zoek naar een andere. Wie heeft er tips/ideeen?
Ik had eerst eentje van philips, maar wat was dat een drama telefoon. Als iemand naast me iets zei, of onze dochter was aan het kletsen, dan hoorde je helemaal niks meer in de hoorn. Vriendin van mij had hetzelfde met haar philips telefoon en die heeft hem ook weg gedaan. De telefoon deed het alleen goed als je in een stille ruimte was....en dat ben je niet vaak met kinderen Nu hebben we volgens mij een motorola ofzo, werkt stukkkkken beter!
Wij hebben al 3 jaar een philips 3 stuks 1 in de woonkamer 1 in de keuken en 1 in de slaapkamer doen het super goed leuke deuntjes en je kan hem heel hard en heel zacht zetten. Mijn ouders en broer en schoonzus hebben hem ook al een aantal jaren en zijn er ook tevreden over.
Wij hadden een lg. Bij de kijkshop gehaald. Een heel mooi toestel om te zien. Dat vond mijn dochter ook.. Waar ze hem verstopt heeft zijn we nooit achter gekomen..