Nee het contact is volledig verbroken. Of hij wil haar volledig of hij wil haar niet. Ik ben ook een stuk rustiger sinds ik weg ben, en de kleine is na 4 behandelingen bij de osteopaat en 2 behandelingen bij mij een heeeel stuk vrolijker. Ze lacht voortdurend als ze wakker is. Huilt alleen als ze moe is/honger heeft/vieze luier etc. Ik woon nu nog bij een vriendin inderdaad, daar heb ik ook meer rust dan bij mn ouders. Na de feestdagen naar maatsch werker, kijken of die naast t emotionele ook iets kunnen doen bij de woningbouw. En dat sleept me er wel doorheen!
Dan kun je beter van hem af zijn, ben al blij dat mijn ex weg is op vakantie en we rust hebben Ik hoop dat je snel wat voor je eigen zult krijgen dan. Het heeft tijd nodig, maar tijd heelt bij dit echt. Had Dilan ook reflux of verborgen reflux , heeft mijn ventje ook erg gehad 20 van de 24 uur huilen. Maatschappelijk werk zal je goed doen!
Jaa precies! Ben ik ook. Tis ook niet zozeer pijn dat k van hem af ben maar meer dat mijn meisje geen vader heeft en dat ik alles alleen zal moeten doen. Dat hoop ik ook, wil zo graag een eigen plekje. Ze had verborgen reflux, maar ze was ook compleet onrustig, lichte voorkeurshouding zware darmkrampjes. Jouw ventje is morgen jarighea
Ja mijn schatje word 2 ooooooh hij word zo groot Denk al telkens terug nu lag ik te puffen, vannacht om 2:27 de wekker gezet net als vorig jaar. S had dat ook idd bij hem hielp de osteopaat niet, toen hij nestle nan ar kreeg ging hij met grote sprongen vooruit en ben ik gestopt met kolven. Weet je lieve meid oke het is erg voor je meisje MAAR wat is beter, gelukkige jeugd, gelukkig mama of ouders die altijd ruzie maken, vader die je toch niet echt ziet zitten. Houdt je dat voor ogen En schuldgevoel komt en gaat, ik denk ook wel eens jeetje wat is dit allemaal en daarbij moet/ ga ik hem ook van kleins af aan vertellen dat hij een donorkindje is, hoe gaat hij daarop reageren. Maar het zal goedkomen
Wat een prachtig ventje! En inderdaad de tijd schiet voorbij. Jaa hier ook overgestapt naar friso comfort, dat hielp ook een groot deel! Daar heb je helemaal gelijk in! Ook hier wil ik altijd eerlijk zijn, heb een aantal foto's bewaard van hem en andere dingetjes. Maar vertel het pas als zij er zelf naar vraagt. (Hopelijk is dat een heel eind ver) Wil je ff complimenteren hoe sterk jij in je schoenen staat!! En op een dag vinden we (en alle andere alleenstaande mama's) de juiste man die goed voor ons maar ook voor de kleine is. (En ooit een 2e wonder bezorgd, dat is iets wat ik wel echt wil! Voorlopig nog niet hoor, eerst alles op orde.)
Mnonic wat is ze mooi!! Hier heeft de zogenaamde "papa" niks van zich laten horen. Zit bij zijn familie tja dan heeft hij geen tijd heh
Dank je wel meid, vind me meestal niet sterk hoor. En heb vorige week ook ff heel hard gehuild omdat hij me zo het leven zuur maakt en ik zelfs mijn woning voor de 2e keer moest achterlaten voor mijn zoontje zijn veiligheid maar we komen er wel!!
Dat meen je niet.. Misschien komt het nog, het is nog vroeg in de middag.. In ieder geval, van harte gefeliciteerd met je mooie mannetje en maak er en mooie dag van!! @mnonc, wat een mooie meid!
WAAATTTT dat meen je niet pffffff kl**tzak! Maar 2e x woning verlaten ivm veiligheid zoontje?????? watdan????? Enne keertje een flinke huilbui maakt je niet zwak meis je doet t super! Fijne dag gehad?
1e keer is toen ik bij mijn ex ben weggegaan naar mijn ouders toe. Gelukkig vond ik in april weer een app per juni ingetrokken, ik dacht toen gelukkig maar had ik het maar niet gedaan. Ondertussen had ex de eerste zitting uitgesteld ( door zijn advocate) en hij snel de belgische nationaliteit aangevraagd maar na 7 jaar in BE wonen heb je het RECHT om Belg te worden. Daarmee heeft hij me dus al gekloot maar wat bleek, als 1 ouder belg word , word het kind het ook automatisch. Als hij de kleine mee zou nemen naar de gemeente kreeg meneer zomaar een paspoort voor de kleine ( zonder mijn toestemming, en ook de kleine belg geworden zonder mijn weten of toestemming) het enigste wat ik dus kon doen is weer alles achterlaten en terug naar NL zodat hij mijn zoon niet kon ontvoeren. Want Belgiƫ werkt hier echt kinderontvoering mee in de hand!
Jeetje!! Inderdaad! Pfff wil graag geloven dat je toen doodsbang was Heftig verhaal zeg! Gelukkig nieuwjaar alvast!