Paracetamol mag je 4 keer per dag 2 tabletten van 500mg! Ff een paar dagen doen want je moet een spiegel opbouwen. Naast paracetamol kun je 3 keer daags ibuprofen 600mg nemen, moet je vragen of je van die sachets kan krijgen. Hier een hoooooop tandenellende en een medische achtergrond... Toi toi en ik hoop dat het gauw beter gaat! tandenpijn is k*t
ff vraagje je bent niet inverwachting? Of hebt andere medicijnen? Paracetamolm de 4 uur 2 tabletten max 8 per dag Ibuprofen: 3 per dag van 400 mg, 600 via ha Diclofenac: 3 per dag 25 mg of 12,5 en 50 is via ha Aleve 550 niet boven de 65 jaar of met maagklachten,hartfalen en nog meer dingen
Nee, niet in verwachting en gebruik verder niks. Heb dit trouwens wel al eerder gehad ( zelfde kies) toen ik net zwanger was van Dean. Daarbij ook een verstandskies die begon te ontsteken en te drukken tegen mijn andere tanden. ( lag ook nog eens dwars...) Dat was een helse ervaring... Ik heb toen wel paracetamol geslikt, maar dat mocht niet baten. Ik heb echt nachten wakker gelegen, huilend, niet wetend wat ik met de pijn moest doen. Als een kleine kind wiegde ik mezelf uit onmacht en pijn.. Dat was echt vreselijk. Zelfs eerste hulp gebeld in het zh, wilde me niet helpen ( verstandskies moest operatief worden verwijderd) En was het uiteraard zaterdag dat het begon en maandag heeft mijn oude tandarts me verlost van de pijn. Hij heeft mijn verstandskies ook verwijderd, maar dat ging net aan, want eigenlijk was het niet iets wat hij zou moeten doen of kunnen.. Tandpijn is "the story of my life". Altijd wel wat, zelfs een abces in mijn gehemelte gehad, die eerst werd opgesneden om de druk eraf te halen en daarna in het zh werd er een cyste van 2 cm uit gehaald. Ja, zoals jullie al kunnen lezen, heb behoorlijk veel trauma's opgelopen inmiddels..
Diclofenac raadt mijn ha aan met paracetamol. Dat versterkt de diclofenac. En om te slapen moet je er is 2 paracetamol met codeine bij doen, heeeerlijk, ik heb mijn hele vakantie 'snachts geen zenuwpijn gehad
drogisten mogen dergelijke mixjes niet aanraden Hier overigens bij een zware hoofdpijnaanval wel eens 3x ibu 600 ineens genomen en dat hielp dan wel. Niet aan te raden met maagklachten uiteraard.
Meis, die tandartsen in het weekend doen echt wel wortelkanaalbehandelingen hoor! Ik zou gelijk bellen, ben je van de pijn af!