Vind dit zo mooi. Gelukkig dat die kinderen tenminste dan samen zijn. Geen moeder ,geen vader . Maar wel een liefdevolle " tante". En die vader is het niet waard om woorden aan vuil te maken... Cookies op AD.nl | AD.nl
Wow, wat ontzettend lief van die vriendin en wat een fijn idee voor de mama! En dat nog wel voor iemand die geen familie is. Wij hebben wel afgesproken dat als mn zus en haar man ooit er niet meer zouden zijn hun drie dochters bij ons komen wonen, maar voor familie is het toch wat meer vanzelfsprekend volgens mij. Het lijkt me wel super heftig zes, ongetwijfeld heel erg verdrietige, kindjes in huis die nog moeten dealen met wat hen overkomen is.
Wat een geweldige vrouw! Zonder moment van twijfel zou ik eventuele toekomstige kinderen van mijn broers en de broer van mijn man in huis nemen. Maar 6 kinderen is niet niks qua zorg. Fijn dat zij dit kan en wil doen en dat de kinderen dus bij elkaar kunnen blijven.
Wauw, ik heb echt bewondering. Ben je altijd "alleen" geweest met je kids? En telkens de zelfde donor? En hoe doe je dat met werk etc? Wow!! Alleen als je wilt antwoorden natuurlijk
Ben ik óók benieuwd naar......☺️ En heb je een voogd benoemd? On topic: geen woorden voor deze fantastische vrouw, een ware Engel. Waren er maar meer mensen zoals zij op de wereld. 😇 Ik zou het voor mijn beste vriendinnen en misschien sommige familie óók meteen doen, maar die hebben maximaal twee kinderen dus dat ligt dan wat makkelijker natuurlijk. 😅
Ik ben inderdaad altijd al alleen geweest, mijn kinderen zijn van dezelfde bekende donor. Ik heb een flexibele gastouder, zij kan de kinderen ook naar school brengen en ophalen als dat nodig is en heb natuurlijk ook mijn moeder als ik moet werken en er is er een ziek. Ben wel blij dat ik 2 oudere meiden heb van bijna 14 en bijna 12, hun kunnen toch al een hoop zelf