baby 9 weken sliep eerst wel door nu niet meeer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mnla, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnla

mnla Actief lid

12 feb 2014
    200
    0
    0
    Hallo dames mijn dochter is nu 9 weken . Vanaf 6 weken sliep ze heel de nacht door nu komt ze ineens weer 1 keer per nacht . Hoe kan dit ?

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Omdat ze actiever wordt en misschien meer honger heeft? Dat was bij mijn dochter toch het geval. Wilt ze drinken als ze wakker wordt?

3. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

heel normaal. Doet die van mij ook. alleen sliep die bij 12 weken door en bij 15 weken weer niet :) Het is gewoon genieten van de nachten dat ze doorslapen: elke nacht is er één!

4. Binkie81

Binkie81 Actief lid

14 jul 2014
    142
    1
    18
    Haarlem
    Goede vraag, alleen het antwoord is wat lastiger. Het kan van alles zijn. Ik kan je helaas niet helpen maar kan je wel zeggen dat het vaker voor zal komen waarschijnlijk. Mijn zoontje sliep door vanaf 9 weken tot een half jaar. Nu is hij ziek geweest en slaapt hij al 5 weken niet meer door helaas....waarom? Misschien de verkoudheid, misschien tandjes, soms honger, hij is veel aan het leren nu....kan alleen maar gissen!

Succes!

5. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Omdat baby'tjes heel snel veranderen en dus ook hun schema. Heb je geprobeerd of ze honger heeft? Hier sliep de oudste door vanaf 4 weken, maar stopte hier mee met 6 maanden. Inmiddels is ze bijna 3 en slaapt ze steeds vaker door, maar heeft ook nog nachten dat ze ineens droomt of dorst heeft.

6. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    In het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst ;)
    Kan best dat ze nu gewoon meer honger heeft.

7. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Honger? Lijkt me normaal voor zo'n kleintje. Hier nachtvoedingen tot ze 7 maanden was.

Deel Deze Pagina