Lief dat jullie vragen hoe het hier gaat nu. Het gaat heel goed met mijn zoontje. Hij is inmiddels van alle pijnstilling af, en krijgt enkel nog iets voor de zwelling. Er is geen zwelling meer zichtbaar gelukkig. Maar voordat het hele heamatoom weg is, dat duurt nog wel even. Hij is relaxed en ontspannen, en ligt zelfs al op zijn zere kant te slapen als hij op zijn buik ligt. Een goed teken. Hij verdraagt ook weer goed prikkels en geluiden. Het gaat gewoon zo goed. Niemand had gedacht dat hij zò snel zou opknappen. Hij laat iedereen versteld staan. In januari moeten we terug voor rontgenfoto's om te kijken of de botdelen goed tegen elkaar aangroeien. Dat vind ik nog wel spannend. Bij 1 op de 1000 kindjes hersteld dit niet goed. En dan is een operatie nodig. Dit komt doordat de hersentjes snel ontwikkelen in deze fase en relatief snel groeien, zodat een breuk in een ongunstig geval kan meegroeien. We hopen dat het mooi aangroeit. We gaan af op wat hij laat zien, en tot nu toe een mooi herstel, daar houden we ons aan vast!
Fijn dat zijn herstel zo goed gaat, hopelijk blijft het zo goed gaan en zijn de foto's straks gewoon goed. Hebben jullie het zelf al een plekje kunnen geven? En nogmaals papa je kunt er niks aan doen, van de trap vallen gebeurt helaas wel eens.
fijn zeg! gelukkig is het een doorzettertje en idd, hoop dat papa het toch weer van zich af kan zetten. zoals ik al zei is hetzelfde hier ook gebeurd. je doet zoiets NOOIT met opzet. kan helaas áltijd gebeuren. is en blijft een vreselijk naar ongeluk waar niets aan te doen is
Fijn om te horen dat jullie ventje het zo goed doet!! Hopelijk is de rontgen foto ook helemaal goed en kunnen jullie deze nare val snel achter jullie laten!
Lief dat jullie nog steeds aan ons denken. Het gaat ontzettend goed met ons zoontje. Hij is heel blij, lacht veel, slaapt en drinkt goed. Onvoorstelbaar dat hij er zo is uitgekomen. Zo jong, en al zoveel meegemaakt. We moeten volgende week voor röntgenfoto's van zijn schedeltje en dat vind ik enorm spannend. We hopen zo dat het goed is aangegroeit en dat de breuk niet meer zichtbaar is. Maar we gaan af op wat we zien, en dat is een heel blij mannetje die geen last meer lijkt te hebben. Het is een wonder, we zijn daar vreselijk dankbaar voor. We hebben dan een week later de afspraak bij de neuroloog en kinderarts. Dan krijgen we de uitslag van de foto's. (Ze bespreken die eerst in het team) Met papa gaat het ook goed. Ik merk gewoon dat hij een weerspiegeling is van ons zoontje. Daar word hij door geleid. Hij blij= papa blij. Mooi om te zien. Hij bloeit echt weer op. Zodra we de uitslagen hebben zal ik dit even posten. Thnx dames! Xxx