Wat afschuwelijk.. Maar ook voor de papa van dit kindje.. Heel veel sterkte! Hopelijk komt het uiteindelijk allemaal goed!
Wat vreselijk, en wat zul je je schuldig voelen als vader zijnde, maar helaas gebeuren deze dingen. Heel veel sterkte voor Theebeeb en ook voor jou als vriendin.
Wat verschikkelijk!! Ontzettend veel sterkte toegewenst in deze moeilijke, onzekere en emotionele tijd!!
Heel veel sterkte voor theebeeb en haar man! Ik hoop dat het snel weer beter gaat met hun zoonje. Wat erg ook voor haar man, zou iedereen kunnen gebeuren.
Ooooh wat erg. De nachtmerrie van ieder ouder. Heeel veeel sterkte. Dat het maar snel goed komt met de kleine!
Wat erg zeg, heel veel sterkte gewenst! Mijn vader was ook met mijn zusje (toen 6maanden oud) van de trap gevallen op de stenen tegels. Uiteindelijk is het goed gekomen.
Wat vreselijk! En wat zal papa zich schuldig voelen. Helaas kunnen deze dingen gebeuren. Heel erg veel sterkte voor de kleine en de ouders.
Brr, dat is inderdaad je ergste nachtmerrie! Ik hoop dat het kleintje heeel snel beter wordt. Arm ventje Heel veel sterkte voor Theebeeb en haar man. Houd je ons op de hoogte?
wat vreselijk heel veel sterkte, weet nog dat we keertje wat vaker spraken in 2012 toen ik net zwanger was. hoop dat alles snel goed komt.