Sterre

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door Aquilegia, 20 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Op verzoek heropend, een bijzondere dag!

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Bedankt, Elmo!

Gisteren was het twee jaar geleden dat Sterre† is geboren. We zijn naar de kastanjeboom geweest die wij op haar as hebben geplant. Daar hebben we nu een paar blauwe druifjes aan de voet geplant voor haar. Net zoals de kastanjeboom kaarsjes draagt, zo hebben ook de blauwe druifjes kleine kaarsjes. Het was mooi, maar ook triest. Daarna hebben we een wandeling gemaakt in het bos daar. 's Avonds hebben we twee kaarsjes op een zelfgebakken appeltaartje gezet en aangestoken. Dezelfde appeltaart bakte mijn moeder op mijn verjaardag toen ik een kind was (tot ik hem zelf ben gaan bakken).

Ik vond het heel naar dat ik ook precies gisteren te weten kwam dat ik deze cyclus niet zwanger ben geraakt: een sterke temperatuurdrop en spotting. Ik wilde dat gisteren Sterre's † dag was en niet in het teken stond van niet meer zwanger raken. Maar helaas: dat ging weer eens behoorlijk door elkaar lopen. Het is nu anderhalf jaar sinds de miskraam van Kleintje2 en alles is goed met ons... Waarom lukt het dan niet? :cry:

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    oh sorrie meid
    gisteren alweer 2 jaar geleden zeg :(
    wat gaat de tijd toch snel....

ik vind het echt erg dat het tot nu toe nog niet gelukt is om sterre* een brusje te geven..

ik duim nog steeds voor jullie mee
    en nog heel veel sterkte meid!

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Thanx, Caruli, fijn dat je weer meeleeft....

Deel Deze Pagina