Ik ben voor de eerste keer bezig met IVF en had maandag gebeld met het ziekenhuis dat mijn ongi begonnen was. Die dag mocht ik beginnen met prikken. De volgende dag werd mijn ongi stukken minder ipv meer. Ik dacht dat dat aan al die hormonen lag maar derde dag was het zo goed als over. Donderdag met het ziekenhuis gebeld, die zeiden, ja als je zeker weet dat het je eerste dag was dan was het gewoon weinig dit keer, het zij zo. Dus ik, okee. Maar vandaag ben ik ineens super ongi...dit gaat helemaal fout dus want ik zit nu op de 7e prikdag en moet er maar 10 en dan is mijn echo om te kijken hoe ver de eitjes zijn!!!!!!! Snap je het nog? Nu twijfel ik... moet ik vandaag het ziekenhuis bellen met de kans dat ik dus moet stoppen met de spuiten...of moet ik gewoon wachten tot de echo die a.s. woensdag is en kijken wat de gyn zegt erover. Misschien zegt zij dat we gewoon verder gaan en dat ik dan gewoon langer door moet gaan met spuiten nu? Ik weet het niet meer.... kan wel janken..
hoi, je lichaam moet wennen aan die hormonen, dus het kan bets dat je cyclus ervan in de war is. Ik snap dat dit heel vervelend is, maar het is echt een uitzondering als zoiets een eerste cyclus helemaal goed verloopt. Meestal heb je meer cycli nodig om goed ingesteld te raken. Ik zou bellen maandag en overleggen wat je moet doen. Mirjam