Hoi, bijna 2 is hij alweer, wat gaat de tijd vreselijk snel. Ik heb het id dat Jasper een beetje is uitgespeeld met zijn speelgoed en ben oa voor zijn verjaardag op zoek naar iets nieuws. Vandaar de vraag, waarmee speelt jouw kindje het liefst? Ik heb hier een keukentje staan en dat vind hij iig geweldig!
Ja keukentje hier ook. Haar speel tent Baby pop Theepot met bestek, bordjes en ander servies Boekjes Krijtbord met krijtjes En spulletjes die eigenlijk geen speelgoed zijn ( handdoeken, rietjes, magneten) Dit vindt ze nu het leukste.
Hier is Little People, boekjes en Duplo Sem's favorieten. Hij heeft ook een mondharmonica, een houten hamertje-tik (http://www.sothoipiepeloi.nl/Z013%20Hamertje%20tik.jpg) en een xylofoon waar hij ook regelmatig mee speelt.
Hier zijn autootjes helemaal hot... maakt niet uit wat voor. Verder duplo, ballen, simpele houten puzzel, klei
Hier ook auto's, zijn speelgoed stofzuiger, blokken, kleurpotloden, speelgoed garage met veel herrie en boekjes
Hier ook de speelgoedstofzuiger. Heb van ellende de batterijen eruit gehaald Mijn god,wat een herrie maakt dat ding!
ja dat vind ik nu ook zo'n nadeel. Jasper vind iets met geluid heel erg leuk maar het maakt zo'n herrie allemaal. Ik vind t een beetje "over the top" en heb nog niet écht leuk speelgoed met geluid gezien dus als iemand daar nog iets voor weet! Hele leuke tips allemaal, bedankt. vanmorgen bij toeval nog iets leuks ontdekt, zijn spaarpot en een hele zak met kleingeld. (en mijn warme maaltijd stond zomaar ineens zonder gedoe op tafel : ) Die puzzels hè, ik heb er een paar van karton en hout, maar ik heb het id dat hij na een paar keer weet hoe het moet en dat het dan niet meer interessant is? herkenbaar voor jullie kindjes?
Mijn dochter heeft een puzzel van fifi en haar bloemen vriendjes en dora, maar blijft er mee spelen. Ze kan ze nu helemaal alleen maken. Denk dat ze dat wel 6 á 7 keer doen op een dag ! Diego speelgoed, auto en reddingstas zijn hier ook helemaal te gek ! Auto's my little pony (meisje hé).
klei en vingerverf is ook leuk, maar daar moet je dan wel bij blijven : ) : 0 ik heb nog wel ergens autootjes staan van vroeger van mijn man die ga ik vanmiddag eens opzoeken.
in Februari is ie jarig en we hebben alvast speelgoed voor hem gekocht. we hadden best het een en ander aan geld al gekregen door het afgelopen jaar heen dus nu hebben we een aantal doosjes duplo/lego gekocht. Om lekker mee te bouwen. als er verder nog iemand een tip heeft, of iets van een leuke knutsel of zo, ik houd me aanbevolen.
Mijn zoontje speelt het liefste met zijn treintjes op het spoortje door de hele woonkamer gelegd, en zijn autootjes, die moeten ooooooveral over rijden, over mij, de tv, de pc, de kasten, muren, zijn zusjes hahahaha
Zijn houten treinbaan vind ie helemaal geweldig. Nu begint hij ook te spelen met little people en zijn driewieler. Boekjes ook favoriet hier.
treinbaan....laat ie die dan ook liggen of moet je dat dan zelf met/voor hem doen? Wat heb je van little people? want ze hebben zo vreselijk veel!
Herkenbaar Ik moet van Vigo vaak op de gron gaan liggen, zodat ik zijn 'autobaan' ben Hij heeft dan echt de groootste lol.
geweldig! een portable treinbaan die ook nog eens altijd in de buurt is! (goed excuus om even niet te hoeven soppen in je huis)
Die van mij speelt het liefste met zijn teletubbieknuffel,blokken of zijn dierenpopjes (gewoon van die standaart leeuw,aap,paard,koe dingen) Verder vind mijn zoontje dingen na doen heel leuk bijv. Stofzuigen met de echte stofzuiger (gaat hij echt mooi de bewegingen na doen en hij staat niet aan natuurlijk) En ik had een oude mop die ik niet meer gebruikte helemaal op de laagst stand gezet en daar mopte meneer er vrolijk mee op los!