sterren dansen op t ijs

Discussion in 'De lounge' started by minni, Sep 29, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    haha, leugenaar. Je maakt helemaal geen geintje!

De skate-off. Balen zeg, maar niet onverdiend eigenlijk.
    En als ik n vent was, dan zou ik me nu net zo druk maken over Ellemieke, want ik vind het ook wel n lekkerwijf, eigenlijk.
    Dus stemmen, mensen!

(Frikandel? Geef mij maar n berehap! O:) )

2. Vicky

Vicky Fanatiek lid

Aug 11, 2005
    1,200
    0
    0
    Enschede
    En Nick weet van zichzelf ook wel een beetje dat ie knap is (al is Trevor knapper hihi) ;)
    Van mij mogen ze eruit, want ik kijk eigenlijk wel voor t schaatsen en geef toe, Hein is een stuk beter dan Ellemieke toch.

3. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Dat Nick weet dat ie n lekkerding is, vind ik trouwens ook erg aantrekkelijk!

4. Niet meer actief

Ja Trevor vind ik stoerder, ook wel een beest :)
    Alleen hij kijkt een beetje zo 8-[ , als ie voor de jury staat.
    Hij begrijpt er geen hout van natuurlijk.

En Minni, je had gelijk, ik loog :D

En wat Ellemieke betreft, ze is mooi, dat klopt, maar ze verslijt mannen bij de vleet.
    Zie:

AMSTERDAM - Na tekstschrijver John Ewbank, oud-AZ-voetballer José Fortes Rodriquez, Veronica-programmadirecteur Alphons Martens en zanger Jan Smit heeft Ellemieke Vermolen (28) een nieuwe verovering. De mannenverslindster zou haar oog hebben laten vallen op de zoon van Ron Brandsteder, de 22-jarige Rick.

Het stel is zoenend gespot in de Amsterdamse club Jimmy Woo. Volgens het weekblad Privé hadden Ellemieke en de beginnend tv-presentator alleen nog maar oog voor elkaar. De twee tortelduifjes lieten er geen twijfel over bestaan dat ze smoorverliefd zijn.

Rick Brandsteder

Ellemieke en de acht jaar jongere Rick kennen elkaar van achter de schermen. Rick presenteerde het jeugdprogramma Kinderrecords en mocht auto's uitdelen in de Sponsor Lotto Surprise Show.

De vraag is echter of Ron Brandsteder blij is met zijn nieuwe schoondochter....

Ook met Jantje Smit, joh dat had z'n moeder kunnen zijn :confused:
    Aan de andere kant, ze heeft dan wel een groen blaadje :)

5. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Sjee Nies, (ik zou bijna zeggen: helaas) ik ben Elmar al jong tegen gekomen.
    Wat dat betreft kan ik zeggen, dat ik toch veels te snel overstaf gegaan ben. Had nog wel even om me heen willen kijken, haha.
    Ik denk dan ook: You go Ellemieke! Kijk maar wat er nog meer rond loopt.

Jan Smit vind ik trouwens ook geen smet, hoor. Niet verkeerd ;).

Share This Page