Wat weer een vreselijk pulp programma. En wtf doet Quintes daar? Sinds wanneer heeft hij verstand van schoon springen. Is ook nog niemand zat van Gerard Joling? Ik vond het in iedergeval weer een typisch sbs6 programma...kansloos dus!
Het programma duurt nog maar 2x toch? Volgende week de halve finale, week erna de finale? Vond er iig niks aan
Ik begin me flink te irriteren aan die Gerard Joling. Verder een half uurtje gekeken, daarna waren we er al flauw van.
Hahahaha wat een vreselijk programma.. Het werd ook allemaal zo traag gepresenteerd. En die Adje, ik erger me kapot aan die gast. En Patty hahahahahahah Voorderest zou ik die 10 meter dus echt never nooit durven, kreeg al de kriebels toen ze vanaf die plank naar beneden gingen filmen
Volgende week komen er 9 anderen en daar blijven er ook 5 van over. Dan de halve finale en dan de finalen. Ik vond het wel een grappig programma ik zou het ze niet nadoen in ieder geval.
Wat een waardloos format weer. Serieus, kunnen ze niets beters verzinnen daar bij SBS6? Toen we Justine Pelmelay zagen springen hadden we meer dan genoeg gezien. Kansloos inderdaad...
Ze hebben de strijd met kijkcijfers gewonnen van beat the best en uh... dat dans programma op 1, helemaal blij natuurlijk en volgende week kijkt er geen drol meer naar
Er hebben 1,4 miljoen mensen gekeken...... en was daarmee het best bekeken programma van de super saturday..
Ik vermoed dat dat eenmalig was. Als ik de reacties van hier en elders op internet lees, gaan er volgende week zaterdag veel minder mensen kijken. Ben benieuwd of dat ook echt zo is.
niets gemist dus... Ik vind Joling verschrikkelijk, dus dat was reden genoeg niet te kijken. Zeker in combinatie met patty brard en allemaal mensen in badkleding.. Zonder gezien te hebben hoor ik z'n dubbelzinnige teksten alweer...
Waarom? Dat is echt de enige vraag die in mij op kwam toen ik de vooraankondiging op tv zag. Ik ben sowieso allergisch voor al die "sterren"-programma's, maar dit slaat toch wel echt alles hoor *mist de hoofdschuddende smilie*. Van mij mogen ze wel weer gewoon eens fatsoenlijke films die beginnen op een fatsoenlijk tijdstip uit gaan zenden op de zaterdagavond. Ik ben echt zooooo flauw van al die zing- en bn-erprogramma's. Of gewoon weer iets als de mini-playbackshow .
Inderdaad al die 'wedstrijden' saai, suf en stom. Doe mij maar gewoon een steengoeie film op zaterdag dan ben ik blij Heb het programma dus ook niet helemaal bekeken en lees nu tot mijn schok dat jodi er uit is??? Die vond ik namelijk best ok
haha! Maar vind wel dat je gelijk hebt hoor. Dirk en Jody vond ik wel knap. Ik vond het ook te lang duren tussen de sprongen. zoveel gezeur ertussendoor. en dat Jody eruit is slaat idd echt nergens op. een maar..Ik zou het niet durven (maar zou dan ook niet meedoen)
Bestaan er dan ook A artiesten dan? Heb werkelijk geen idee hoe dat onderscheid gemaakt moet worden eigenlijk. Vreselijk programma trouwens.