hier vonden wij er ook geen bal aan, veel gezever en weinig fatsoenlijke sprongen. Echt weer zo´n belachelijke sbs6 programma. We hebben de hele avond gezapt omdat er alleen maar bagger was op tv.
Die klapper met Patty heb ik gemist. Was toen al wat anders kijken dat zegt genoeg. Wel het laatste stukje heb ik gezien. Tempo laag. Weinig sprongen. Een keer per persoon. Jody die er uit lag. NOU. Toen brak me klomp bij wijzen van spreken. Waarom die stomme Patty er niet uit om dat ze zo giga op haar BEK ging tijden haar sprong o my god. HIHI Moeten we dit programma nu nog serieus nemen nou dacht het niet. De beste springers vlogen der uit de slechtste gingen door. Tja. Patty blijft er zeker in van wegen de kijkcijfers. Hoe ze volgende week weer op haar bek gaat tijdens het springen. Over a en b artiesten. Patty is juist een A artiest. Misschien zegt dat genoeg haha. Maar ben ook eerlijk wil wel zien hoe Yoeri van gelder springt is toch een turner? Die zou zo lenig moeten zijn als de pest haha.
Echt een waardeloos programma! We hebben telkens stukjes gekeken toen er reclame was bij 'Beat the best'. Die sprong van dat Gooische vrouwke, OMG, dat kon ik ook nog wel! Nee, ik ga zeker níet meer kijken.
Ben ik trouwens de enige die vond dat Patty Brard wel echt serieus bezig was met die sprong? mjah ze ging enorm op haar gezicht (letterlijk en figuurlijk hihi) maar had van haar een Justine Pamelay sprong verwacht eerlijk gezegd dus die salto was ik blij verrast mee en vond het dan ook best sneu dat ie niet goed ging.. hihi
Het springen vond ik nog wel leuk maar dat is 10 seconde en het programma duurt 2 uur, gaap...liep niet echt lekker door. En dan maakt er iemand een knappe sprong moet ie naar huis!?! Vorige week beat the best geprobeerd, nu dit springen...ben er wel klaar mee eigenlijk.
Lees net dat Justine Pelmelay met spoed in t zkh is opgenomen. Verder vond ik t wel grappig om te zien, maar niet echt spectaculair. Die Pauline, hahaha beetje triest. En voor Patty vond ik t sneu, maar desondanks moesten mijn vriend en ik enorm lachen om haar sprong.
Whahahahahahahahahaa ik ga echt stuk om deze afevering Wat een giller. Vorige wk niet gezien, die week ervoor was echt zoooo vreselijk gepresenteerd maar het is nu echt hilarisch
Ja het is inderdaad lachwekkend De presentatie is helemaal dramatisch, en de kandidaten zijn nep blij.
Helaas, vanavond kan ik niet kijken want we zijn echt feestbeest van ons. Maar ik heb wel opnemen, dat morgen kan ik wel kijken.
Oh god ja, dat is vanavond ook weer Hoop dat er weer een aantal wat klappers maken op t water, valt er tenminste nog wat te lachen
pfff ik snap niet dat ze hier nog niet mee gestopt zijn - hoewel: Dan is het ook zo zinloos geweest voor al diegene die hebben moeten afhaken vanwege ongelukken. Ik geloof nooit dat er nog een seizoen komt nu ik gisteren ook weer over Jody Bernal las.. pff
Patty mag vanavond toch weer springen..... Jody Bernal heeft zijn trommelvlies kapot gesprongen. Heb nog nooit zo'n triest bij elkaar geraapt zootje van een programma gezien, de makers moesten zich schamen! Nu word er vanavond ineens gesprongen voor het goede doel, was de enige reden dat ze Patty nog over hebben kunnen halen om te springen, alle sms opbrengsten gaan naar een kankerpatientje dat naar Amerika moet voor behandeling.
Ze springen maar een eind weg. Ik kijk niet. Waardeloos programma, sorry. En een vervolg? Tja, dat is SBS6.
Het spijt me.. maar vind het een waardeloos programma. Het zal wel heel knap zijn wat ze in korte tijd leren..maar paar seconden in het water duiken of wat is niet zo spektakel.. vond ik het sterren dansen op het ijs.. leuker..
Ook in tv land is het crisis toch? Ik zap altijd om tien uur naar sterren springen. Dan zie je de laatste 2 ofzo en dan daarna alle sprongen achter elkaar en dan zie je de klappers dus ook. Een half uurtje is het goed te doen