Fijne buggy vakantie

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Zonnetje1981, 14 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje1981

Zonnetje1981 Actief lid

19 mei 2011
    278
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi,

Deze zomer gaan we met het vliegtuig op vakantie. De jongste is dan 14 maanden dus een buggy is wel nodig. Je hoort vaak dat buggy's de vliegreis niet heel overleven. Vaak gaat er wel iets kapot. Ik wil op MP zoeken naar een goedkope buggy zodat het niet uitmaakt als hij kapot gaat. Ik wil een 4 of 5 standen buggy die tegen een stootje kan.

Daarnaast zij manlief en ik beide 1.85 m lang dus het moet ook een buggy zijn die geschikt is voor lange mensen.

Ik zit te denken aan de koelstra Simba. Heeft iemand ervaring met reizen met deze buggy?

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Chicco lightway, veel te vinden en stevig.
    Hij kan bijna helemaal plat en goed te vergrendelen als ie ingeklapt is.
    Wij hebben m al 4jaar in gebruik en tweede hands aangeschaft

3. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Wij hebben de koelstra simba en ben er tevreden over, die heeft ook al wat uurtjes op t strand doorgebracht 😄.

4. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Deze heb ik hij is al 2 keer meegeweest op vliegvakantie en doet het nog prima

5. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Onze nuna pepp heeft tot nu toe altijd de vliegreis nog overleefd ook dit jaar gaat ie weer mee...
    En als ie stuk gaat valt hij onder de reisverzekering... dus krijgen we m gewoon vergoed.

6. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Onze Nuna Pepp heeft er ook twee vliegvakanties opzitten en is zelfs een keer kwijt geweest tijdens de reis, en ziet er nog perfect uit. Ik heb er toen een tas bij gekocht, niet zo duur als de bugaboo tassen en erg handig, want je kunt m dan als rugtas dragen.

7. Zonnetje1981

Zonnetje1981 Actief lid

19 mei 2011
    278
    1
    0
    NULL
    NULL
    De nuna pepp is dus ook een aanrader. Ik overweeg die aan te schaffen voor gewoon thuis. Dan kan de grote wandelwagen de deur uit. Scheelt veel ruimte in de auto!
    Dan hou ik mijn huidige buggy (Quinny Zapp) voor de oudste beschikbaar. En stop je de buggy dan bij de gate in de tas en gaat hij dan alsnog mee het ruim in? Of moet dat bij het inchecken?

8. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je mag een buggy op het laatste moment nog afgeven, dus bij de gate. Je krijgt dan ook de buggy weer direct terug bij de gate na landing.

Wij hebben de maclaren quest. Bevalt prima, maar rijdt echt niet zo lekker als onze Joolz :)

9. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    De koelstra simba t3 hebben wij ook. Prima hoor! Heeft de vliegreis goed doorstaan.

Bij de prenatal zijn binnenkort weer de mamamazzel dagen. Dan gaat er vaak wel wat vanaf.

10. frommel86

frommel86 Actief lid

16 dec 2011
    483
    0
    16
    WIj hebben de koelstra simba toen met hetzelfde doel gekocht en hij doet het nu meer dan een jaar later nog prima. Heb hem toen na goed zoeken nieuw gekocht voor 59 euro. MIjn vriend is ook 1,85 en vind het een prima buggy!

11. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook de koelstra simba, heel fijn ding, helaas was ie wel gesloopt door transavia :( maar bij de infobalie bij de bagageband gemeld, schadeformulier meegekregen en transavia heeft toen netjes vergoed. Het lag trouwens in dit geval echt aan een lompe medewerker die door bleef duwen terwijl t niet paste (hebben we gezien omdat we met zo'n trapje in moesten stappen) denk dat hier geen enkele buggy tegen bestand was geweest.

Oh en mn vriend is 2 meter en loopt er ook goed achter!

12. tr0elaa

tr0elaa Actief lid

8 feb 2012
    226
    0
    0
    Wij hadden het ene jaar de quinny speedi wandelwagen mee, is vrij groot, maar niet kapot gegaan, het jaar erop hadden we de quinny zapp mee, ook die heeft het overleeft..

Deel Deze Pagina