Wij hebben een echte boogschutter, vrolijk, zonnig, geniet van het leven en wil mét papa en mama naar buiten, dingen ondernemen! Sinds zijn babytijd wilde hij al rondkijken en alles meemaken en ontdekken. Onze jongste is een typisch lief, gevoelig en vooral aanhankelijk kreeftje. Hij heeft zich aan mama gehecht en is verder vriendelijk tegen alles en iedereen hoor maar mama, nee, Mama, moet er zijn. Wanneer ik in de kamer ben en mijn man heeft hem vast dan verdraait hij zijn nek om mij te kunnen zien en een grote lach te kunnen geven. Twee 100% verschillende mannetjes. <3
Hier een steenbokje.. Herken er wel iets in.. Het is een wijs mannetje wat je soms aan kan kijken met een heel volwassen blik.. Maar dat hij niet boos wordt klopt geen drol van haha hij heeft net het driftkikkeren ontdekt en dat kan hij goed! Maar een NEE accepteert hij inderdaad niet.. En hier zowel man als ik tweeling. Volgens de site een aparte combi van sterrenbeelden
Alles klopt gewoon! Ook de verhoudingen tussen ouder en kind (link van Stier11) !! Wat grappig zeg! Ik heb 2 boogschutters en een visje..
De beschrijving van Alev84 en die van jou over je oudste zoon klopt precies met hoe mijn dochter is, alleen is zij een kreeft Ik ben wel een leeuw en volgens mijn ouders is ze precies mij van vroeger... Geen idee dus of t nu echt met het sterrenbeeld te maken heeft?
Grappig om te lezen Onze kinderen zijn geboren op 23 juli, precies op de grens tussen kreeft en leeuw . En ik heb 2 echte leeuwen en 1 echte kreeft.