Sterrenbeeld kind

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Yil, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Wij hebben een echte boogschutter, vrolijk, zonnig, geniet van het leven en wil mét papa en mama naar buiten, dingen ondernemen! Sinds zijn babytijd wilde hij al rondkijken en alles meemaken en ontdekken.

Onze jongste is een typisch lief, gevoelig en vooral aanhankelijk kreeftje. Hij heeft zich aan mama gehecht en is verder vriendelijk tegen alles en iedereen hoor maar mama, nee, Mama, moet er zijn. Wanneer ik in de kamer ben en mijn man heeft hem vast dan verdraait hij zijn nek om mij te kunnen zien en een grote lach te kunnen geven.

Twee 100% verschillende mannetjes. <3

2. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Grappig zeg, klopt ook nog. M'n zoontje is wel een echte leeuw ja.

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier een steenbokje.. Herken er wel iets in..
    Het is een wijs mannetje wat je soms aan kan kijken met een heel volwassen blik.. Maar dat hij niet boos wordt klopt geen drol van haha hij heeft net het driftkikkeren ontdekt en dat kan hij goed! Maar een NEE accepteert hij inderdaad niet..

En hier zowel man als ik tweeling. Volgens de site een aparte combi van sterrenbeelden ;)

4. Leliana

Leliana Niet meer actief

Alles klopt gewoon! Ook de verhoudingen tussen ouder en kind (link van Stier11) !! :$:p
    Wat grappig zeg!

Ik heb 2 boogschutters en een visje.. :)

5. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    De beschrijving van Alev84 en die van jou over je oudste zoon klopt precies met hoe mijn dochter is, alleen is zij een kreeft:)
    Ik ben wel een leeuw en volgens mijn ouders is ze precies mij van vroeger... Geen idee dus of t nu echt met het sterrenbeeld te maken heeft?

6. adi

adi Niet meer actief

Grappig om te lezen :)

Onze kinderen zijn geboren op 23 juli, precies op de grens tussen kreeft en leeuw :D.

En ik heb 2 echte leeuwen en 1 echte kreeft.

7. Nescio

Nescio Niet meer actief

Hier Kreeft en een Stiertje, het klopt ook wel en zeker de verhouding!

Deel Deze Pagina