Hoeveel geld geef je uit voor een kinderfeestje van een klasgenoot. Onze zoon heeft een uitnodiging gekregen. Hij is nu in al die jaren nog maar bij 2 feestjes geweest. ( zoon is nu 8) De prijzen zijn hoger geworden en merk dat wat we eerder deden rond de 7 euro weinig hebt. Maar jullie hebben vast meer ervaring met feestjes dus hoeveel besteden jullie ongeveer.
Ik hou de prijs van een Lego doosje aan (bij de Kruidvat). Dat hoop ik ook terug te krijgen dus geef ik het ook. Dus 8-9 euro
10 a 15 euro. Merk dat wanneer de kinderen hier zelf een feestje geven, ze ook cadeaus in die prijsklasse krijgen. Het is wel altijd een vast clubje. Zowel kindjes wat uitgenodigd worden op hun eigen feestjes. Als op feestjes waar de kinderen van ons worden uitgenodigd.
Tussen 8-12 euro. Vooral de oudste wordt heel vaak uitgenodigd, ook door kinderen die niet eens echt vriendjes zijn, dan probeer ik voor 8 euro echt wel klaar te zijn. Haar beste vriendinnen krijgen iets voor 10-12 euro.
Iedereen vraagt bij ons kadobonnen , dus ik geef altijd een bon van 10€ Vastgemaakt aan iets om te snoepen, een paashaas of een sint ofzo, afhankelijk van het seizoen Vriendjes waarvan wij ook bevriend zijn met de ouders en waar we ook met het hele gezin komen eten op de verjaardag krijgen wel meer 20€ ofzo.
Mijn dochter (11 jaar) zit op speciaal onderwijs en krijgt zo’n 3 of 4 uitnodigingen per jaar. Die vrienden nodigen vaak ook niet veel kinderen uit, dus zijn kleine feestjes. We kopen dan vaak iets rond de 15 euro, en voor haar beste vrienden vaak iets meer, 20/25 euro. Ik denk dat leeftijd ook wel meespeelt. Als ze wat ouder zijn dan ben je ook iets meer kwijt. En hoe vaak ze uitgenodigd worden. Als ze bijna elke week een feestje hebben, dan geef je ook niet elke keer 10 euro uit, lijkt mij.
7,50 als richtlijn. Heb laatst weer wat legodoosjes bij de Kruidvat gehaald, 2de voor halve prijs. Twee kinderen hier die veel feestjes hebben, je kan er wel op leeglopen haha.
7,50-10 euro. Boven heb ik dozen vol cadeaus liggen ooit in aanbieding gekocht. Als daar iets geschikts tussen zit Halmingh het daar uit. Dan kan het soms meer of minder dan het richtbedrag zijn.
10 euro maar m’n oudste had laatst 3 feestjes in een maand dus toen dacht ik wel even dat is gewoon 30 euro aan Kinderfeestjes