Dag dames! Enkele dagen voor kerst heb ik een bruiloft. Ik ben op dat moment zo'n 36 weken zwanger. Het is van een stel dat we goed kennen, dus we zijn er de hele dag bij. Nu vroeg ik me af: wat zouden jullie aan doen? Het is mijn derde en vermoedelijk laatste zwangerschap, dus ik wil er eigenlijk niet zo heel veel geld aan uitgeven. Liefst koop ik iets dat ik ook met Oud & Nieuw kan dragen. Wie inspireert mij 😊😊😊?
Ik had deze zomer een bruiloft met 30 weken ( tweeling zw schap dus dikke buik) en ben geslaagd bij Asos Maternity. Engels webwarenhuis met erg mooie dingen, niet dat Nederlandse truttige van Prenatal.
Zoek even op Tiffany Rose. Prachtige feestelijke positiekleding en supersnel bezorgd! Heb ik gedaan voor de bruiloft van mn zus. Echt een aanrader!
Ik had, toen ik 30 weken zwanger was, een mooie omslagjurkje van Diane Von Fürstenberg jurkje op de kop getikt (in een vaag vintage winkeltje in Amsterdam). Kostte me 50. Stond heeel leuk! Is wel geen officieel positiejurk, maar toch
Ik heb toen ik 35 weken zwanger was dit jurkje van asos.com gedragen naar een bruiloft. Leuke site met veel betaalbare jurken.
Iemand nog tips voor positiejurkjes met een goede voedingsoptie? Ik heb 2 bruiloften binnen 2 weken na mijn uitgerekende datum (echt heel handig gepland...) van directe familie, dus de kans bestaat dat ik er hoogzwanger, niet, of met een hele kleine baby heen ga... Ik zoek dus een jurkje wat over mijn buik kan, of gewoon wat flodderiger valt en waar ik mee kan voeden... Iemand?
Ik lees hier ook even mee! Ik heb in maart en mei namelijk ook bruiloften, 5 maar liefst Op dat moment heb ik ook al een behoorlijke buik denk ik dus ik lees mee
Ik had gewoon een jurk vd h&m van de "gewone" afdeling...lekker rekbaar...nauwaansluitend...over de knie...grijs...15 euro! Maillot eronder..vestje erop...leuke schoenen/laarzen eronder...klaar! jurk kan na de zwangerschap ook gewoon nog gedragen worden..
Ik heb besteld bij lightinthebox en dan geen zwangerschapsjurk. Ze hebben jurken die onder de boezem de taille hebben, en vanuit daar los naar beneden valt. Ik persoonlijk vind dat altijd heel erg mooi bij zwangere buiken.