Hallo, Twee maanden geleden heb ik een vroege miskraam gehad. Nu heb ik afgelopen vrijdagmiddag weer (licht) positief getest, op 10 dagen na ovulatie. Vanmiddag heb ik weer getest, en de test was nog even licht als vrijdag. Mijn urine was wel wat minder donker dan vrijdag. Vorige keer had ik al geen goed gevoel bij mijn zwangerschap, dit keer had ik dat wel. Maar nu ben ik toch erg onzeker geworden. Omdat het hcg zich nog niet heeft verdubbeld, wijst dit dan op weer een aankomende miskraam? Of kan het komen doordat ik nog zo vroeg in de zwangerschap test? Heb nog steeds zere borsten en een klein beetje buikpijn af en toe. Alvast hartelijk bedankt voor het antwoorden.
Hoi Canina, ik begrijp je vraag en ongerustheid, maar het heeft geen zin om zo vroeg te testen. Het zegt allemaal niets, het kan alle kanten uit en je maakt jezelf alleen maar onzeker. Probeer echt nog even een paar dagen te wachten met een nieuwe test. Dan weet je het zeker. En je kunt aan een test niet zien of je hcg verdubbelt is oid. Ik duim met je mee, want het kan dus echt nog alle kanten uit en ook écht nog de goede! Groetjes Brigitte
Beste Birgitte, Hartelijk dank voor het antwoorden! Dit geeft mij toch weer wat hoop. Ik ga nu inderdaad voorlopig niet meer testen, het maakt me alleen maar heel onzeker terwijl ik juist een goed gevoel had over deze prille zwangerschap. Bedankt!