O jeej.. echt nooit bij stil gestaan eigenlijk. .wauw.. heftig denk dat ik er dan niet zo makkelijk over moet praten maargoed bij mij ging t nou eenmaal gewoon goed.. ik ben er trouwens wel door uitgescheurd heb later weer placenta resten in me baarmoeder gehad. . Ze d8en dat de placenta heel was na 4 dagen thuis bleek me hb 2.8 te wezen dus een bloedtransfusie.. maar dat vind ik niet zo erg als alles waar spoed voor staat. Wauw..
Hier ook sterrenkijker tijdens ontsluitingsfase, daardoor persweeen met 7 cm. Maar: ik moest die dus op mn zij wegzuchten in de hoop dat ie zou draaien en dat werkte! Uiteindelijk uur geperst en toen trok ie t niet meer dus eruit gesleurd met de pomp en een knip...
Bij een 2e gaat het soms wel thuis, omdat je al meer ruimte hebt dan. Een kennis van mij had ook een sterrenkijker. Het was het 2e kindje en het is thuis geboren, ging juist heel snel als ik haar mag geloven. Ik zou het er echter niet op wagen.
Bij Eva kwam de vk er tijdens het persen achter dat ze een sterrenkijker was, dat verklaarde meteen waarom ik al bij 5 cm persweeen had. Ik moest op de baarkruk zodat ze kon draaien, en dat deed ze gelukkig. Toen een uur geperst waarvan ik de helft moest wegpuffen ivm haar lage hartslag en zonder knip of scheur thuis bevallen
Bij mij kwamen ze er ook tijdens de weeen achter dmv een echo dat ons zoontje een sterrenkijkertje was Ik had met 7 cm ook persweeen, maar nog lang geen volledige ontsluiting Ze hebben met op mijn zij gelegd en op handen en voeten laten zitten om hem nog proberen te laten draaien, maar dit had geen effect Na 3 uur persweeen tegen te houden was er dan gelukkig toch 10 cm! Wat vond ik het een opluchting dat ik eindelijk toe mocht geven aan de persweeen Helaas na kleine drie kwartier geen verbetering en de kleine moest er uit, dus een grote knip gekregen en daarna was hij er toch snel! Al met al zwaar, maar wel te doen!
Hier was de laatste een sterrenkijker. Na een moeizame bevalling is hij de laatste perswee toch nog goed gedraaid. Maar met jouw termijn zou ik me er niet druk over maken.
Hier was de eerste een sterrenkijker.. Tijdens de bevalling achtergekomen. Uiteindelijk idd naar het ziekenhuis en na 25 uur met vacuüm pomp en knip geboren. Nmr 2 en 3 thuis geboren, binnen ( totaal) 2.5 uur.. Nu zwanger van nmr 4....
Hier ook een sterrenkijker en net als velen hierboven kwamen ze er as met de bevalling achter. Bij mij is de bevalling snel gegaan 21uur vliezen gebroken 23:07 geboren. Andere houding bevallen dan gewend maar verder snel en goed. Minimaal ruptuur.
met 32 weken, kan t toch nog alle kanten opdraaien met het hoofdje?? mijn 3e dochter was een sterrekijker... ze was er met 3 min persen uit! maar ja, het was mn 3e dus meer ruimte. ik vond het wel de moeilijkste en pijnlijkste bevalling. heb echt 2 uur persweeën weg moeten puffen...vreselijk!