11 weken na curettage nog geen ongi, volgende week naar gynaecoloog

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door birds86, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Hoi dames

Volgende week moet ik naar de gynaecoloog om te kijken waarom ik niet obgesteld word na de curettage van 19 juni.
    Kort samengevat;
    12 juni echo- geen hartje
    19 juni - curettage
    Klein weekje daarna bloedverlies, niet veel
    GEEN controle echo gehad 3 weken na de curettage omdat de gyn vond dat mijn herstel er goed uitzag
    7 weken na de curettage 3, 5 dag bruinverlies net roze slijm gehad, dacht een lange innesteling. Maar kan het echt geen ongesteldheid noemen.
    Nu 11 weken bijna 12 nog geen rood bloed te verkennen

Mijn cervixslijm is ook elke dag anders en steekjes rond de eierstokken en baarmoeder zijn ook dan voelbaar en dan weer niet.

Ben zo bang voor aschermann...heb in het verleden chlamidia gehad en heb overgewicht.
    Wat ik eergister en gister ook voelde aan mn baarmoedermond is een klein bultje, soort puistje ofzo. Nooit eerder gevoeld.

Zijn er nog meer dames die dit bekend voorkomt? Of iig mij weer positieve energie kunnen geven :)

Bedankt

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Heeft je lichaam ook niet gewoon de tijd nodig om de hormoonhuishouding weer op orde te krijgen?
    Ik heb in mei een keizersnede gehad en ben ook nog niet ongesteld geworden...

3. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Dat hoop k maar heb er niet zon goed gevoel bij...ben jij al bij de gynaecoloog geweest omdat je niet ongesteld bent geworden na de keizersnede?
    Hoge risico's op aschermann zijn als je
    Keizersnede hebt gehad
    Chlamidia hebt gehad of hebt
    Miskraam hebt gehad
    Curettage hebt gehad
    Of infectie en daardoor operatie aan baarmoeder (deze weet k even niet zeker)
    Tenminste zo lees ik het overal

Verder niemand met dezelfde "problemen" of heb ik dit bij een verkeerd gedeelte gezet?

Deel Deze Pagina