zwanger en carnaval

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door annekulpe, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    hoi meiden,

morgen is het weer zover! carnaval staat weer voor de deur

ik ga een poging wagen!
    normaal dan drinken we altijd gezellig een goede borrel, dit jaar ben ik de BOB
    zal mij benieuwen of ik het een beetje volhoud
    heb gelukkig nog niet echte last van nare kwaaltjes

zijn er nog meiden die zwanger zijn en carnaval gaan vieren?

2. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Zou wel willen, maar val elke dag om 20.00 uur in slaap....ik ga het gewoon niet redden.

Heel veel plezier!

3. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    oh echt?
    das balen!

4. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik twijfel nog steeds.

Heb al wel oppas geregeld maar weet dus nog niet zeker of ik ga.

Heb al wat voor weeën en harde buiken gehad.
    Maar als ik daar geen last van had gehad was ik zoiezo gewoon gegaan hoor.
    Zolang je maar een beetje uitkijkt voor je buikje!

Vorige x ging ik ook naar de carnaval, toen was ik 34 wkn zwanger haha.

Veel plezier vast!

5. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey anne...

ik ga geen carnaval vieren maar werken met de carnaval... ik ben tot een uurtje of 5 a 6 smorgens in het cafe te vinden! normaal borrelen wij met het personeel altijd met deze dagen.. maar ja ik moet nu een smoesje verzinnen... denk dat ik vertel dat ik een kuurtje heb voor het een of het ander en dat ik daarom niet kan drinken

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Iemand van mijn yoga was 9 februari uitgerekend en voor zover ik weet nog niet bevallen, die gaat ook een avondje carnavallen, maar op tijd naar huis om stomdronken personen te vermijden ;). Ze gaat samen met nog 2 andere zwangere vriendinnen, eentje 35 weken zwanger en de ander 31 weken geloof ik.

Zelf doe ik niet aan carnaval, Eva gaat wel verkleed naar het kinderdagverblijf :)

7. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ik ga morgenmiddag naar de optocht met man en kind, en misscjien morgenavond nog even als ik het volhoud met mijn bekken. Verder maandag- en dinsdagmiddag nog even. 's avonds zal het niet zo veel worden, heb geen zin om tussen de bezopen mensen te staan in de drukte...

8. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    mijn buikje is nog niet echt een zwangerschapsbuikje dus daar hoef ik niet voor uit te kijken :)
    heb net met vriendinnen besproken om 2 avonden te gaan , 1 vriendin drinkt zowiezo niet dus dan zit ik gelukkig nog met 1 iemand op hetzelfde nivo haha...

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik ga morgenavond ook een poging wagen. Heb er zin in! Hoe lang ik het vol hou is een ander verhaal maar dat zien we wel. Ligt er denk ik ook aan hoe druk het is overal. Ben een beetje bang dat als het erg druk is ik nergens doorheen kan met mijn dikke buik. En op een elleboog in me buik zit ik ook niet echt te wachten.

Zondags ga ik sowieso even naar de optocht kijken en dan 's middags met een andere zwangere vriendin en haar dochter even naar het cafe.

Ik denk dat het bij die 2 dagen blijft, want moet heel de week nog gewoon werken dus...

heel veel plezier iedereen met feesten!!!
    ALAAF!!!!

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik denk dat ik alleen effe naar de optocht ga kijken ofzo. Ik wil het liefste de laaste dagen alleen zijn haha echt erg maar ja

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Kan me voorstellen dat als je al zover bent, dat je er niet echt meer behoefte aan hebt.

Ik denk dat als ik zo ver zou zijn geweest ik me ook meer zou terug trekken en het rustig aan doen. Straks kun je al je energie goed genoeg gebruiken.

12. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    3 jaar geleden moest ik nog een week of 2 een toen ben ik alleen even wezen kijken naar de optocht
    kon het niet opbrengen om tussen de hordes met dronken mensen te gaan staan met mn dikke buik :D

Deel Deze Pagina