Maandag hebben we de 20 weken echo gehad. Alles zag er heel mooi uit! Toen de dokter ons de vraag stelde of we het geslacht wilden weten, zeiden we beiden JA. Hij zei dat ie: duidelijk GEEN piemeltje zag, dus een meisje. kunnen we hier nu vanuit gaan ?
nooit 100% vaak is het wel goed, maar tegenwoordig heeft bijna iedereen een echo, dus hoor je ook steeds vaker dat ze het wel eens fout hebben.
Ik vroeg aan de echoscopiste hoe groot de kans was dat mijn meisje nu nog een jongen is. Ze zei dat ze de volle 100% niet mogen geven dus dat maximale wat ze geven is 98%. Je kan er wel vanuit gaan dat ze het goed hebben hoor...en zo niet dan is het een flinke verassing en moet mijn zoon toch echt in het roze slapen hahahahahaha
Mwahaha de mijne haaft ook vergoed een roze fobie wanneer ze het verkeerd hebben gezegd op de 20 weken echo. Ik had van de week een echo om te kijken of ik genoeg vruchtwater had en toen vroeg ik of het nogwel steeds een meisje is maar dat wilde ze niet bekijken... sorry!
Wij hebben 3 keer verschillende berichten gehad. Wij gaan er dus maar vanuit dat het een ...............verrassing is . Tja, ik heb hier in de afgelopen maanden regelmatig gelezen dat ze er naast zaten, maar over het algemeen zullen ze het toch wel goed zien denk ik. Kortom; waarschijnlijk zal t wel een meisje zijn in jullie geval, maar je weet maar nooit hoe je verrast kan worden
Ik zou er inderdaad niet 100% vanuit gaan bij een echo. Meestal klopt het wel, maar je zou maar bij die 2% horen bij wie het niet klopt.
Hi, Ik ken dus iemand bij wie ze t heel duidelijk zagen... en bij wie ze het toch echt mis hadden.... Ze hadden gezegd meisje, maar had toch echt een extra stukje..... Zelf heb ik het bij mijn zoontje diverse keren gevraagd, bij 20 weken echo en pretecho... ik deed net of ik het nog niet wist... dus na 3x hetzelfde antwoord durfde ik er wel vanuit te gaan... al was het eerste wat ik zei na de bevalling: "is het echt een jongen"?"
Ons is verteld voor 80% een meisje en dat is dus geen 100%. We hopen bij de 3-d echo meer zekerheid te krijgen
Bij mij is bij de eerste tot op de dag van de geboorte een meisje gezegd, uh ja, wat doet dat ding dan tussen zijn benen? Wij hadden dus ook alle roze, roze kamer, roze kleertjes, jurkjes enz enz. Gelukkig als eerste pakje een geel pakje dus dat kon wel aan in het ziekenhuis. Ik stond toch wel raar te kijken hoor toen ze me feliciteerden met mijn zoon
Ja een jongen kunnen ze beter zien dan een meisje, daar wordt het nogal eens fout gezegd. Bij onze eerste wilde we het niet weten, bij onze 2e zeiden ze een meid maar zeiden er wel bij...niet alle sroze kopen. Hebben dus een neutraal kamertje gemaakt maar wel roze kleertje sgekocht. omdat we door medische redenen meerdere echo's kregen en het een meid bleef wisten we het zeker. Nu bij de 3e werd een meid gezegd maar ik durfde daar pas echt aan te denken toen ze tijden een 3d echo echt de schaamlipen zagen zitten en ik ze zelf ook duidelijk kon zien. Dus ja.....het wrdt wel eens fout gezegd en dat komt heel vaak voor als ze zeggend at het een meid is.
wij hebben bij de 20 weken echo gevraagt wat het wordt, daarna nog 2echo's gehad en het bleef hetzelfde. Ik had het ook maar even voor de zekerheid gevraagt haha.
Bij ons zeiden ze bij de 20 weken echo een meisje... we hebben toen gevraagd of ze het ook nog van een andere kant kon bekijken... Via de andere kant was er ook geen piemeltje te zien en degene die de echo deed was erg zeker maar mag niet 100% zeggen van het ziekenhuis! Bij de 3d echo 7 weken later hebben we het nog een keer gevraagd en die vrouw was er heel erg zeker van dat het een meisje zou worden wij zelf zagen ook erg goed dat er schaamlipjes zitten en geen piemeltje! Ik zou het knap vinden als het nu nog een jongetje word dan lag het piemeltje erg goed verstopt hahahhaha
Hoorde bij de 20 weken echo meisje zeggen. Daar ging ik dus (ondanks dat die man zei 100% zeker) voor 90% vanuit. Bij de pretecho zei de meneer ook meisje....dus nu gaan we er voor 97% van uit. Maar dan hebben we dus nog altijd die 3 %. Sinds de pretecho wel wat roze dingetjes gekocht. En heb van iemand roze kleren van maat 56 gekregen. Maar als t toch n jongetje is dan is dat geen probleem. T kamertje is lime groen en ik heb nog baby kleertjes voor jongetjes van de vorige 2. Maar n meisje zou wel erg leuk zijn deze keer (na 2 heren) Vind het nog steeds erg spannend wat t wordt
Drie echo's sinds we het weten! Bij die van 17 weken was er nog twijfel omdat de navelstreng ertussen hing maar hij zag wel de gleufjes maar ging er nog niet van uit. 22 weken: duidelijk de schaamlipjes en de vagina-opening te zien dus een meid 8) En bij 27 weken heb ik het toch nog eens gevraagd en het was nog altijd een meisje
Ga anders is voor een pretecho, dan kan je ook om een geslachtsbepaling vragen, en doe net of je het niet weet, als zij nou hetzelfde zeggen. Dan mag je er wel zeker van zijn. En anders toch even unisex kleertjes kopen
Wij hebben 2 verschillende echo's gehad en beiden zeiden ze dat het een meisje was en dat ze het nog niet vaak zo overduidelijk hadden gezien... (ik was even bang dat dat iets zei over de grootte van nou ja, datgeen wat haar een meisje maakt. maar ze ligt lekker eigenwijs, maar wel handig om even te kijken daarzo) Wij gaan er nu maar gewoon vanuit en shoppen lekker roze! En anders wordt het een heel hip jongetje met jurkjes Liefss, Taliaa
Allemaal bedankt voor de reactie. Vandaag toch maar een pretecho laten maken. De echoscopiste heeft ons zelfs een foto gegeven met de schaamlipjes erop en dit er bijgezet. Het kan echt niet missen. We gaan dus maar lekker roze shoppen