Tripp Trapp of Chicco Polly

Discussion in 'De babyuitzet' started by kimmiej89, Jun 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

Jan 16, 2014
    4,685
    0
    36
    De titel zegt het al. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met de Tripp Trapp en de Chico Polly. Wilde eerst meteen gaan voor de Tripp Trapp maar kwam toen de Chico Polly tegen.

Graag hoor ik de voor en na delen van beide..:)

2. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

Apr 29, 2012
    1,235
    180
    63
    Wij hebben een tripp trapp en dat bevalt erg goed. Ik heb er geen nadelen aan ondervonden alleen voordelen.

3. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

Jan 16, 2014
    4,685
    0
    36
    Ik had gelezen dat de tripp trapp nog wel eens kon omvallen met je kleintje erin...als ie zich afzet tegen de tafel. Vandaar dat ik twijfelde..

4. GFH

GFH Fanatiek lid

Dec 27, 2010
    3,539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik heb een tripp trapp. Fijn ding.

5. Linana

Linana Niet meer actief

Hier is in een ander topic ook al over gesproken.
    Wanneer de tripp Trapp hier omgaat, zal ik enorm verbaasd zijn. Als je ziet wat voor stunts mijn zoontje erop uithaalt ;)
    Dat ding heeft nog nooit gewankeld, ongeacht welke kant hij opleunde of sprong/klom.

Hier dus de tripp Trapp

6. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    Hier de polly.
    Ook ideaal dat ie in te klappen is. Wij wonen niet groot en zeker bij het gebruik van baby af aan (hij kan in ligstand) vind ik het ideaal dat ik dat ding niet altijd in de weg heb staan.

7. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

Apr 29, 2012
    1,235
    180
    63
    Mijn zoontje zet zich ook regelmatig af tegen de tafel maar het stoeltje blijft gewoon rechtop staan en schuift alleen wat naar achteren. De poten zijn zo gemaakt dat omvallen eigenlijk niet mogelijk is.

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hier 1 van topmark maar dat is t zelfde idee als de Chicco. Heel tervreden

9. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Hier ook een ondeugd die zich afzet tegen de tafel, schuift inderdaad alleen maar naar achter, valt zeker niet om

10. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere
    Hier ook een tripp trapp, heel fijn ding! Kan me niet voorstellen dat ie omvalt want hij staat als een huis!

Ik ben er heel blij mee:)!

11. frommel86

frommel86 Actief lid

Dec 16, 2011
    483
    0
    16
    Dat omvallen van de tripp trapp ken ik wel inderdaad, maar dat is bij de oudere modellen. Tegenwoordig wordt de tripp trapp verkocht met extra plastic steuntjes die je in de poot druk waardoor hij nooit om kan vallen bij afzetten. Wij hebben deze in mijn opvang mogen testen toendertijd en alles ging prima.

12. masu

masu VIP lid

Jan 5, 2010
    7,185
    0
    0
    Brabant
    Hier ook de tripp trapp en hij is nog nooit omgevallen. Het zou me ook verbazen hoor; ik vind 'm erg stabiel (en dochterlief haalt er nogal eens capriolen op uit, maar vallen doet ie nooit).

13. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

Sep 1, 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Wij hebben een tiamo meegroeistoel. Zelfde idee als trip trap en stuk goedkoper, hier zet mn zoontje zich af maar de stoel schuift dan alleen naar achteren. Ze kunnen alleen wel pas in deze stoel als ze kunnen zitten. Daarvoor gaf ik in wipstoel eten en scheelt dat wij pas met 6 maanden gingen bijvoeden. Niet lang daarna kon hij wel voor 10 minuten in de stoel namelijk hihi

Share This Page