Welke is een goeie? En wat is nu het verschil tussen de chicco first dreams en de goeienacht kubus? Als ik dit google lijkt dit precies eenzelfde projector te zijn? En toch lees ik in een oude topic dat de kubus veel lawaai maakt en de first dreams niet..
De chicco bol! Veel plezier van gehad. Rustige muziek en sterren (ze bewegen niet maar verkleuren op het plafond). Muziek en sterren kunnen gelijk of los van elkaar aan worden gedaan. De kubus heb ik terug gedaan wat een lawaai ding.
Ik heb m van Luvion omdat deze een stuk goedkoper was dan de Chicco en ik hem lekker klein vond. je kan liedjes en een hartslag laten klinken. De kleur van de sterren is standaard blauw en kan niet veranderd worden.
Ik heb deze gekregen voor mijn dochter, echter nooit gebruikt. Zit nog nieuw in de doos. Wil hem op marktplaats zetten, maar mocht je interesse hebben mag je pb sturen.
Wij hebben deze en zijn er erg blij mee https://m.bol.com/nl/p/alecto-bc120-projector/9005000007573924/
Wij hebben deze, de kubus, Chicco regenboog kubus - blauw | Blokker. Ontzettend leuk ding alleen jammer dat het volume niet zachter kan en het geluid echt niet rustgevend is De kleurtjes en alles zijn wel ontzettend leuk.
Ik heb ook de chicco bol hier. Ik vind hem super. Een nadeel, mijn meisje doet er langer dan 10 min over om in te slapen en de bol doet het een minuut of 7. Loop dus vaak op en neer om hem nogmaals aan te zetten.
Hier ook een tevreden gebruikster van de Chicco bol. Rustgevende muziekjes en gelukkig geen bewegende projectie. Dat lijkt me weer heel erg prikkelend en juist niet de bedoeling als ze gaan slapen Heb voor de bib dezelfde bol erbij gekocht
Uhu En zou ik dit ook voor 't middagdutje kunnen gebruiken? Dan lukt het me misschien wel om ze boven in bed te leggen
Wij hebben die van Alecto maar eigenlijk nog heel weinig gebruikt. We gebruiken nu gewoon zo'n muziekding met trekkoord voordat ze savonds gaan slapen. Maar je kan het bij ieder slaapritueel doen, ook smiddags.
Hier ook de chicco bol zoals in de link! Super tevreden over! Duurt lekker lang (tov muziekdoosje) en muziek is rustgevend. Lampje gaat eerder uit dan muziek dus dan is het niet ineens "donkerder" en stil.
Heb 'm in huis sinds gisteren. Nog niet kunnen testen want ze viel in slaap van de borstvoeding Heb ze wel al wat laten wennen aan de liedjes overdag