Over anderhalve week is mijn NOD, Nu heb ik sinds een paar dagen steeds last van maagzuur, wat ik anders nooit heb. Mijn ei is nu een week geleden geweest. Zou het kunnen dat het maagzuur een teken van zwangerschap is, of is dit te snel? Zijn er ook die ook last hadden van maagzuur na hun ei, en normaal niet, maar die toch niet zwanger waren? Bedankt alvast! Liefs parels
ik weet niet of dat een teken is van zwanger zijn maar ik zelf heb er ook af en toe last van. of ik zwanger ben weet ik nog niet maar denk wel dat ik scheinzwanger ben.
Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik er 9 maanden last van gehad. Nu weer, alleen weet ik nog niet of ik zwanger ben. Moest vandaag eigenlijk test doen. Denk dat dat niet eens nodig is, voel me zeer zeker zwanger!
Ik heb er in het begin iig geen last van gehad. Nu wel omdat de kleine tegen de maag aandrukt. Dus zou het eigenlijk niet weten of het echt een symptoom is.
Spannend OemOethmen! Snel een test doen dan zeker, dan weet je het helemaal zeker! Voor mij is jou verhaal ook wel positief, heb ik toch nog bij iemand een klein aanknopingspunt haha... DE meesten hebben toch alleen last van maagzuur als ze verder in de zwangerschap zijn. Maar door jou verhaal is er voor mij dus ook een kleine hoop dat ik toch zwanger kan zijn. Duim voor je dat je zwanger bent! Liefs parels