Sterretjes van in januari 2011 uitgerekende mama's

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Nemo81, 4 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    He mammienes, wat onwijs balen. Zit allemaal niet mee hè.
    Sterkte en hoop voor je dat de cyste snel uitzichzelf weg gaat.

2. sandra

sandra Fanatiek lid

Nou ik ben toch al ongesteld geworden, op dag 19 van mijn cyclus na de miskraam, snap er geen snars van. Heb nu toch maar ovulatie testen besteld, om mijn eitje op te sporen volgende maand.

3. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Hè Sandra, balen meis. Aan de andere kant redelijk snel... Nu weer een gewone cyclus als het goed is.
    Liefs

4. Faith84

Faith84 Actief lid

5 jul 2009
    174
    0
    0
    Jeetje Silsa wat een verhaal weer! Hoe is het nu met je?

Ik heb een rot week achter de rug... Ook omdat ik bijna de hele dagen op bed heb gelegen van de misselijkheid, maar ook vanwege de slechte echo begin deze week. Was alleen een vruchtzak met dooierzak te zien, maar geen beepje :( Ik hoop natuuk dat ik een week minder ver ben, maar eigenlijk geloof ik daar niet echt meer in... Had een hele pos test 1 dag voor NOD. Pfff een MA na 3 MK... hoeveel kan een mens nog aan? Steeds die hoop en dan dat verdriet.... :(

5. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Oh faith, hoop zo voor je dat er op de volgende echo wel een beebje te zien is. Kan heel goed hè! Is nl erg vroeg ook voor een echo. Ga heel erg hard voor je duimen dat het allemaal ok is.

6. sandra

sandra Fanatiek lid

Jeetje Faith, maar het hoeft echt niet fout te zitten hoor, het is allemaal nog zo pril, hou goede hoop hoor, en wij duimen dat er de volgende echo een kloppend hartje is te zien.
    Wanneer mag je weer voor een echo?

7. sandra

sandra Fanatiek lid

Nou ik was er gisteren van overtuigd dat ik ongesteld was geworden
    maar het heeft toch niet doorgezet en ik heb nu weer witte afscheiding, wordt er wel een beetje gek van hoor.
    Heb je al een miskraam gehad en dan gaat mijn cyclus ook gek doen, nou ja ik hou nu gewoon mijn oude cyclus aan, want dat bruine verlies een halve dag is geen ongesteldheid, zo begint het bij mij nl. wel altijd eerst een halve dag bruin en daarna wordt ik ongesteld ;)

8. Faith84

Faith84 Actief lid

5 jul 2009
    174
    0
    0
    Hej dames,

Hier een echo met een klein frummeltje te zien met hartactie van gewoon 7 weken oud! Echt ongelofelijk!!

9. sandra

sandra Fanatiek lid

Joehoe Faith super!! Nu eindelijk gaan genieten na al dat verdriet ;)

10. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha faith, super! Wat fijn! Inderdaad proberen te genieten hè!

Sandra, misschien ff een zw testje wagen... Bij mij is het ook erg raar gelopen. Wie weet.

Hier laatste vakantiespullen aan het pakken. Morgen echt weg. Ovutest blijft wit. dis cyclus van slag. Blijven testen..

Liefs

11. sandra

sandra Fanatiek lid

Ik kan nog geen testje doen, zit nog een week voor mijn nod. Dus op zijn vroegst vrijdag testen, spannend!!

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Faith gefeliciteerd! Mag je over een tijdje weer voor nog een echo?

13. Faith84

Faith84 Actief lid

5 jul 2009
    174
    0
    0
    @Silsa
    Een hele fijne vakantie toegewenst!

@Antares
    Ja volgende week voor definitieve termijnbepaling :)

@Sandra
    Voor je het weet is het vrijdag ;) Hier nog wat HCG

14. sandra

sandra Fanatiek lid

Ik weet het veel te vroeg getest, maar goed ik ben nou eenmaal test verslaafd. Gisteren een testje gedaan en die was spierwit, ik dacht mooi al het hcg van de miskraam is uit mijn lichaam, en tja toen had ik nog een test liggen dus die heb ik vandaag gedaan en daar zag ik heeeeeel vaag een tweede lijntje staan. pffff. Maar nou ga ik toch twijfelen of dat toch niet een restje hcg van mijn miskraam is, al was de test gisteren echt nog spierwit, maar ja misschien schommelt dat nog wel, weet niet of dat kan. Tja nu maar afwachten of de komende dagen het lijntje duidelijker wordt, heb er nog niet zoveel vertrouwen in.

Hier een foto van de test, zien jullie een tweede lijntje (heel vaag hoor, in het echt is ie iets duidelijker)

Bekijk bijlage 94950

15. sandra

sandra Fanatiek lid

Hier net weer een test gedaan, maar daar is geen streepje op te bekennen helaas, dus tja ik denk toch dat, dat streepje van gisteren nog van mijn miskraam was. Misschien was gisteren mijn urine heel geconcentreerd, dat er daardoor nog een streepje kwam:(

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    sandra hoe is het nu?

Silsa? En anderen? Hoe gaat het hier? Lang niet meer gelezen nu ff bijgelezen snel.... iederen alweer zwanger :p hopelijk gaat dat snel gebeuren

17. sandra

sandra Fanatiek lid

Hoi hoi

De volgende ochtend had ik weer een vage streep op de test, maar achteraf toch nog van mijn miskraam. Heb wel een nette cyclus gehad van precies 28 dagen. Nu dus weer een nieuwe ronde, ik ga nu ovu testen gebruiken, niet dat, dat echt nodig is, maar het geeft mij misschien een beetje vertrouwen terug in mijn lichaam ;)

Hoe is met jou?

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh wat vervelend dat je zulke vage testen nog had van de MK...maar wel fijn dat je 28 dagen cyclus hebt gehad!

Hier...nog steeds vloeien...gyn zegt afwachten...dus doen we maar he...nog 3a4 weken en dan afspraak ziekenhuis weer!

19. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha meiden,
    Ben weer terug van vakantie. En heel ongeduldig aan het wachten op NOD. Heb ondanks de mk een eitje met de ovutesten gevonden. Hopelijk is het raak. Heb al een nega test gehad, kon weer eens niet wachten en ga ook als ik ongi word toch een test doen. Wil niet weer zwanger zijn zonder dat ik het weet.
    Heb de 9e een afspraak met de gyn over hoe verder te gaan. Ben benieuwd.

Hoe is het bij jullie? Is het vloeien al opgehouden Antares?

Liefs

20. sandra

sandra Fanatiek lid

Oehh spannend Silsa, ik hoop dat het raak is!!
    Hier ben ik hard op zoek naar mijn ei, maar nog niet gevonden, is ook nog een beetje vroeg. Ben voor het eerst in de weer met Ovu testen, dus hopelijk vind ik mijn eitje deze week.

Verder ben ik veel te veel bezig met zwanger worden, maar ja wat doe je eraan. Voor mijn miskraam had ik zoiets we gaan ervoor en we zien wel wanneer het komt, en nu tel ik elke dag af tot het einde van mijn cyclus, af en toe wordt ik gek van mezelf.

Deel Deze Pagina