Sterretjes van in januari 2011 uitgerekende mama's

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Nemo81, 4 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silsa

    silsa Bekend lid

    21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    @Sandra, eitje inmiddels op springen?
    Hier nega testen. Ik heb geen geduld.. Wil nu graag of posi test of ongi..
     
  2. sandra

    sandra Fanatiek lid

    Nog geen eitje gevonden, over twee uurtjes ga ik weer testen, maar ik verwacht hem eigenlijk niet voor vrijdag.

    Jammer van de negatieve testen, maar ja geen bloed is toch positief, spannend hoor. Ik duim voor je.
     
  3. silsa

    silsa Bekend lid

    21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha Sandra, en??? Al een posi testje? Eitw onderweg?

    Hier nog steeds nega testen. Gisteren beetje bruin slijm gehad, daarna niets meer. Vandaag paar druppels rood. Ik snap er niets van. Misschien weer een mk, hele vroege deze keer. Heb toch echt m'n ei gespot. Banner klopt of loopt 1 dag voor. Waarom loopt het allemaal toch zo raar pfffff.

    Fijne avond!
    Liefs
     
  4. sandra

    sandra Fanatiek lid

    Jeetje wat een onzekerheid, inderdaad misschien toch een vroege miskraam. of hopelijk morgen een positieve test ik duim nog even verder.

    Hier nog geen eitje gevonden, wordt nu wel een beetje ongeduldig hoor, hopelijk vind ik hem morgen;)
     
  5. silsa

    silsa Bekend lid

    21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ben ongi geworden, minder dan normaal maar dat is niet zo gek. Eindelijk duidelijkheid.
    Hoe is het bij jou Sandra? En bij jou Antares?

    Fijne dag!
    Liefs,
     
  6. sandra

    sandra Fanatiek lid

    Ahhh balen Silsa ik hoop dat je snel een wondertje in je buik krijgt.

    Hier vanmorgen nog geen ei gevonden, maar ik ga vanmiddag nog een keer testen. Ik had gisteren het idee dat ik mijn ei voelde, en ik heb ook vruchtbaar slijm. Maar ik test twee keer op een dag, dan kan ik die LH piek toch niet gemist hebben :(
     
  7. silsa

    silsa Bekend lid

    21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha Sandra, mmm nee, dan kan je idd de piek niet gemist hebben. Maar meestal voel je toch klachtjes voordat je ei springt 2 dagen ofzo. Lijkt me dat ie vanmiddag of morgen dan wel positief zal zijn. Misschien voor de zekerheid toch maar vast klussen.

    Liefs!
     
  8. sandra

    sandra Fanatiek lid

    Nou we missen een maandje, dus ik weet niet of iemand gisteren nog wat geplaatst heeft, ik heb het dan niet gelezen ;)

    Hoe is het hier met iedereen
     
  9. silsa

    silsa Bekend lid

    21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha Sandra,
    Hoe is het? Al klachtjes? Alweer bijna een echo, spannend.
    Ik kan me helaas niet aansluiten bij de juni mama's. Hoop dat deze ronde mooier eindigt. Gelukkig deze keer veel afleiding gehad na m'n ongi waardoor het toch wat makkelijker van me afzetten was. Muv de verjaardag met 2 wkn oud kindje en zwangeren.... Was gisteren aan het opruimen toen kwam ik de eerste echo foto tegen, slik. Dacht dat alles in een tas onderin de kast stond, maar niet dus. Vandaag start het ovutesten weer.
    Fijne dag!
    Liefs
     
  10. sandra

    sandra Fanatiek lid

    Jammer hoor Silsa, en ja als je dan een echo foto tegenkomt is wel even slikken, wel fijn dat je een tastbare herinnering heb van je wondertje.
    Hoe is het bij de gynocoloog geweest? Hebben ze nog wat kunnen vinden.

    Hier gaat alles eigenlijk goed, wel spannend hoor maandag, gelukkig heb ik een druk weekend. Jasper is jarig, dus dan heb ik wat afleiding.
     
  11. silsa

    silsa Bekend lid

    21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    O leuk! Gefeliciteerd vast. Allebei verjaardagen vieren dit weekend. Wij krijgen ook een huis vol, mannetje en ik zijn allebei jarig(geweest)
    De uitslagen van de gyn die binnen waren zijn goed. Donderdag heb ik een bel afspraak voor chromosoomonderzoek en nog wat bloedstollingswaarden. Als er niets uitkomt kan ze niets voor me doen. In dat geval moet ik terug komen over een jaar of als ik zwanger ben.
     
  12. sandra

    sandra Fanatiek lid

    Jullie ook gefeliciteerd!!

    Aan de ene kant is het natuurlijk fijn dat alles goed is, wel jammer dat je dan pas over een jaar geholpen wordt. Nou hopen dat je snel zwanger bent van een plak baby silsa, mijn duimen draaien voor je
     
  13. Antares

    Antares VIP lid

    17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    silsa ik duim nog steeds voor je hoor!

    Hoe zit het met de anderen eigenlijk...er zijn niet zoveel meiden die meer meekletsen hier...

    Waren de januari sterretjes niet belangrijk.....(nu voor mij wel!)
     
  14. silsa

    silsa Bekend lid

    21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Tnx Sandra!
    @ antares, is lekker rustig hier, maar dat geeft niet. Ik word soms gek van andere topics, vooral het NOD forum. Dat gaat zo snel dat ik echt niet meer weet wie wie is. Ben inderdaad wel benieuwd hoe het met de andere meiden is. Sommige zie ik nog op andere plekken op het forum. Karin en Angelica kletsen mee bij hoelang duurt het allemaal onder miskraam. Er zijn ook al een aantal zwangeren, verwacht dat ze elders kletsen.

    Hoe is het met jou?
     
  15. Antares

    Antares VIP lid

    17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    met mij goed! geen hormonen meer......wil niet meer!

    Krijg nu operatie, kijkoperatie met doorspoelen eileieders en een LEO operatie!! Ben heel blij mee...eindelijk kijken waar buikpijn altijd vandaan komt!!

    Wacht op telefoontje om afspraak te maken..zou binnenkort komen...
     
  16. Juul75

    Juul75 VIP lid

    8 apr 2010
    11.899
    7.617
    113
    Hoi dames! Antares, ik zag dat je je afvroeg hoe het met de rest van de meiden ging. Ik ben hier een beetje weggebleven omdat silsa en sandra zo vol enthousiasme voor nieuwe zwangerschappen gaan, en zie mijn banner....ik kan helaas niet veel goed nieuwd brengen. Gisteren gecuretteerd nadat met 8 wk bleek dat mijn nieuwe zwangerschap op niet goed was, toen eerst een laparoscopie gehad om een BBZ uit te sluiten, en ze hebben even gewacht met curetteren om te kijken of alles natuurlijk ging. En dat lukte niet. Bij de eerste miskraam heb ik 3 wk gebloed, en bij deze 2 wk tot aan de curettage. Dus, naast het feit dat ik HELLP heb gehad en een kind met schisis heb, hoor ik nu ook officieel bij de club van vrouwen met 'habituele abortus'. Ik word er een beetje moedeloos van.........over 6 wk maar eens met de gyn gaan praten of ze wat onderzoeken kunnen doen of dit misschien een lichamelijke oorzaak heeft.
     
  17. sandra

    sandra Fanatiek lid

    Joehoe ben zo opgelucht, een mooi vruchtje gezien met kloppend hartje. Het is nog geen garantie maar de kans op een miskraam neemt nu wel heel erg af.

    Ze zei we gaan het eerst uitwendig proberen zien we het dan niet goed dan doen we een inwendige echo.
    Maar je zag het prima met een uitwendige echo. Ze zag wel een cyste in mijn eierstok, dat kan verder geen kwaad en dat komt wel vaker voor in een beginnende zwangerschap, als het goed is, is die met 12 weken verdwenen.

    IK zal vanavond de foto van ons kleine ukkie laten zien, maar dan heb ik de computer van mijn man nodig.
     
  18. SuusW

    SuusW Actief lid

    5 mei 2010
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    @allen: Ik heb ook een tijd niet meer hier gekeken. Ik heb in juni een miskraam gehad. Bij de 8 weken echo bleek dat het vruchtje al bij 6 weken gestopt was met groeien. Ik heb daarna nog een lange nasleep gehad, eerst medicijnen en daarna nog een curretage. Veel gedoe en het viel me allemaal behoorlijk tegen. Nu goed nieuws want gisteren positief getest! 23 of 24 juni uitgerekend, en hoe bizar... dit is de datum waarop de miskraam plaatsvond... Heb wel een goed gevoel over deze zwangerschap, was een relaxte periode de laatste paar weken en de test was ook meteen super duidelijk. Maar tot 12 weken natuurlijk enorm spannend..

    @Juul, jeetje wat balen joh! Ik had idd meegekregen dat je vrij snel weer zwanger was. Is weer niet goed gegaan dus? Wat erg voor je!
     
  19. silsa

    silsa Bekend lid

    21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Hoi meiden,

    @Sandra, wat een goed nieuws!!! Sorry dat ik zo laat reageer, heb het forum een beetje gemeden. Hoe gaat het nu met je?

    @SuusW, Gefeliciteerd meis! Ook heel goed nieuws! Dat is je onwijs gegund! Wanneer krijg je je eerste echo? met 6 weken? Spannend, houd ons op de hoogte!

    @Juul, jeetje, het zit je ook niet mee. Kan me voorstellen dat het lastig is als je ziet dat wij er wel voor gaan. Hopelijk kunnen ze je verder helpen in het zh en kan je er snel weer voor gaan.

    @Antares, Hoe is je kijkoperatie gegaan? Hoe gaat het met je? Ben heel erg benieuwd.

    Hier is het deze maand kansloos. Rare cylcus gehad waardoor ik compleet verkeerd geklust heb, slaan dus een ronde over. Verder zijn de laatste uitslagen binnen van de gyn. Ze hebben bij mij een afwijking van een gen gevonden, gelukkig heeft dit geen invloed gehad op de miskramen omdat m'n lichaam het opvangt en dus ook niet voor evt. volgende zwangerschap. Eigenlijk alles ok dus en de miskramen lijken dus gewoon domme pech. We mogen over een half jaar de mmm in. Vind het eerlijk gezegd niet erg dat het nog even duurt en ook wel fijn dat we niet een heel jaar hoeven te wachten.

    Dikke knuffel voor jullie!
    Liefs,
    Sil
     
  20. dromer28

    dromer28 Actief lid

    7 dec 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    ik meld me ook hier. ik was 10 jan. uitgerekend en heb 5 juli mijn miskraam gehad met 13 weken. heb de miskraamop moeten wekken door middel van pilletjes.
    met 12 weken echo kwamen wij erachter dat ons kindje was overleden.
    wat een k*t gevoel was dat vooral omdat er totaal geen krampen of bloed waren.
    inmideels zijn wij wel weer bezig met proberen maar het verdriet blijft enorm bij mij.
    mijn man vind helaas dat het nu maar eens over moet zijn die verwerkt het op een heel andere manier we praten er nooit over.
    maar gelukkig kan ik er met mijn vriendin over praten.
    want je moet toch je hart kunnen luchten
    fijn dat dat ook hier kan
     

Deel Deze Pagina