Sterretjes van in januari 2011 uitgerekende mama's

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Nemo81, 4 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

    Antares VIP lid

    17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ik lees hier wel mee....maar voel me beetje ongemakkelijk omdat ik tot nu toe geen kansen heb gehad..en de due date komt er al snel aan....

    Maar wel positieve noot, ik heb een cyclus gehad van 29 dagen na de operatie!! hopelijk houdt mijn lichaam dit vast.....

    Ik lees hier mee, en hoop zo dat anderen die nog niet zwanger zijn dat snel gaan worden!

    Knuffel meiden.

    Groetjes,
    Miranda
     
  2. silsa

    silsa Bekend lid

    21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha meiden,

    @Faith, Tja die 2e mk was ook zo onverwacht, niet zo gek dat je dat gemist hebt, geeft helemaal niet. Ik slik wel vitaminepillen en natuurlijk foliumzuur. Ze hebben de nodige onderzoeken mbv bloed gedaan. Daar kwamen wel allemaal goede waarden uit.
    Sterretjes kan je ook niet vergeten, gelukkig niet, ik heb het er af en toe ook nog moeilijk mee.
    Wat een belachelijke reactie zeg van de vk, die moet een ander beroep gaan zoeken.

    @Antares, Hopelijk gaat het de goede kant op na je operatie. 29 dgn cylcus is wel heel positief. Ik zit ook zo onwijs aan te hikken tegen januari, is al zo snel. Hoop dat we beiden voor die tijd goed nieuws krijgen, dat zou het iets makkelijker maken.

    Dikke knuffel!
    Sil
     
  3. sandra

    sandra Fanatiek lid

    Hoi allemaal!!

    Hoe is het hier met iedereen??

    @Silsa 2 dagen overtijd zie ik!!
    @Antaras; hopelijk hou je, je cyclus nu vast!
    @Faith; wat een belachelijke opmerkingen zeg:$, mijn vlindertje al was ie maar 10 weken blijft altijd in mijn gedachte, en als tastbare herinnering hangt ie aan mijn armband.
     
  4. silsa

    silsa Bekend lid

    21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha meiden,

    Hoe is het met jullie????


    @sandra, Hier weer ongi hoor bah. Baal er heel hard van deze keer had stiekem toch wel een beetje hoop. Nog 2 rondes en dan de mmm in.... Hoop dat het niet nodig is.

    Liefs,
    Sil
     
  5. sandra

    sandra Fanatiek lid

    He bah wat balen dit Silsa:(
    Ik hoop zo dat je zwanger het jaar uitgaat, en de hele mmm niet nodig hebt.
     
  6. Faith84

    Faith84 Actief lid

    5 jul 2009
    174
    0
    0
    Jammer Silsa :( Dikke knuffel!

    En voor jou ook Antares! Ik hoop dat je cyclus regelmatig blijft.
     
  7. Antares

    Antares VIP lid

    17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ach nee silsa....wat een domper weer. Sterkte meis.

    Zullen we samen zwanger worden deze ronde? zou wel grappig zijn! en zeer gewenst!
     
  8. silsa

    silsa Bekend lid

    21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Tnx meiden!!
    Ja Antares! Samen zwanger deze ronde, laten we dat doen... Zou heel erg welkom zijn zo net voor januari.

    Hoe gaat het met de zwangerschappen? Alles goed?

    Liefs,
    Sil
     
  9. Antares

    Antares VIP lid

    17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    wanneer is je nod? mijnes 15e ofzo...
     
  10. silsa

    silsa Bekend lid

    21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Rond de 22e. Ik weet iets meer na m'n ei, maar blijkbaar schommelt lf ook tussen 13 en 16 dagen... Echt onwijs irritant.

    Heb ook echt weer een rotdag gehad bah. Hopelijk morgen meer energie.

    Truste!
     
  11. silsa

    silsa Bekend lid

    21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha meiden,

    Wat is het stil, hoe gaat het met jullie? Wij zijn even een weekje op vakantie geweest, heerlijk. Nu weer in de wachtweken,....

    Antares hoe is het bij jou? (zie je banner) Knuffel voor jou!

    Sil
     
  12. Faith84

    Faith84 Actief lid

    5 jul 2009
    174
    0
    0
    Hoi hoi,

    Oh lekker Silsa waar zijn jullie geweest?

    Hier gaat het rustig zijn gangetje. Kleine beweegt volop das erg fijn! Ben nog steeds thuis, werken gaat nog niet. Maar thuis gaat goed, dus ik ben tevreden ;)

    Ik duim voor jullie dat er een mooi kerstkadootje in aantocht is!

    Knuf
     
  13. silsa

    silsa Bekend lid

    21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha Faith,

    We zijn in Egypte geweest, heerlijk weer daar gehad, en veel gezien. Ja 25e met kerst NOD, hoop hard dat het ons dit jaar nog gegund is. Januari en de uitgerekende datum komen nu wel heel dichtbij...

    Wat fijn dat het goed gaat met je als je thuis bent. Verwacht je nog te kunnen werken voor de bevalling? Wat gaaf dat je de kleine zo voelt bewegen, lijkt me een erg prettig gevoel.

    Fijn weekend!
    Sil
     
  14. sandra

    sandra Fanatiek lid

    Hoi hoi

    Wat heerlijk Silsa, naar Egypte was zeker wel lekker weer:) en nu op naar een heel mooi kertcadeau!!

    Hier gaat alles goed, ik voel de kleine ook al kriebelen. En dinsdag hebben we de geslachtsbepalende echo niet dat het mij uitmaakt hoor, maar ik vind het toch wel erg spannend
     
  15. Faith84

    Faith84 Actief lid

    5 jul 2009
    174
    0
    0
    Egypte heerlijk! En goed gepland, toen hier de kou en sneeuw was ;) NOD op 25 december is echt spannend! Ik hoop het echt voor je! Zeker omdat januari nu zo dichtbij is.

    Heb gisteren meegedaan met wereldlichtjesdag, dus hier brandde drie kaarsjes voor onze drie vlindertjes. Vond dat wel erg mooi.

    Ja ik verwacht eigenlijk niet meer volledig te kunnen gaan werken voor de bevalling. Werk in de zorg, dus rustig op een stoel op een kantoor zit er voor mij niet in. Dat had het wel anders gemaakt, dan had ik miss al wel weer gedeeltelijk aan het werk kunnen zijn. Ik vind het wel erg jammer want zou heel graag gewoon werken, ook omdat de muren hier soms op me af komen, maar het zit er vooralsnog gewoon niet in. En nog even en dan komt het verlof er ook al aan dus...

    Super Sandra dat je de kleine voelt kriebelen! Wist je gelijk dat het de kleine was? Op een of andere manier ik wel. Spannend dinsdag de echo. Geslacht is leuk om te weten! Ons maakte het ook niet uit, maar was toch idd wel spannend totdat je het weet. En bereid je voor, ik wilde iig gelijk een eerste pakje halen in kleur ;)
     
  16. sandra

    sandra Fanatiek lid

    Hoi hoi
    Hoe is het hier? Silsa zit op het wachtbankje, ik hoop zo dat je een geweldig kerstcadeautje krijgt, mijn duimen draaien voor je.

    Faith; wat jammer dat je niet meer kan werken, maar in de zorg is het gewoon zwaar. Ik werk zelf met verstandelijk gehandicapten en ik merk ook dat het nu al zwaarder begint te worden, ook de avonden werken vind ik heftig. Maar goed het lukt bij mij nog, dus ik ga nog even door:p
    En jij heerlijk genieten van je vrije tijd hoor, het klinkt het cliche maar het is echt zo, je eerste zwangerschapsverlof is zo heerlijk echt alle tijd voor jezelf.

    Wij hebben gisteren de geslachtsbepalende echo gehad en het was overduidelijk: een jongen!!!!
    Ben helemaal blij, straks drie kleine mannetjes :)
     
  17. silsa

    silsa Bekend lid

    21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha meiden,

    @Faith, Balen zeg dat je helemaal niet meer kan werken. Aan de andere kant ook wel lekker, kan je je volledig storten op de zwangerschap.

    @Sandra, Wat gaaf dat je de kleine zo goed voelt! En nog een jongen, leuk!

    Hier weer in de laatste wachtdagen, maar heb helaas weer geen hoop. Deze keer helemaal geen klachtjes, weer wat anders dan voorheen. Toen ik zwanger was wist ik dat een week van te voren, en achteraf heb ik de 2e mk ook gemerkt. Ben bang dat ik in Januari dus toch nog met lege handen sta. Hopelijk brengt het nieuwe jaar mee goeds.

    Fijne dag,
    Liefs,
    Sil
     
  18. sandra

    sandra Fanatiek lid

    Hoi allemaal!!

    Hebben jullie een beetje leuke kerstdagen gehad? Hier gaat alles prima!!

    En Silsa is het nog wat geworden deze ronde?? Ik hoop het zo voor je.
     
  19. Faith84

    Faith84 Actief lid

    5 jul 2009
    174
    0
    0
    Hoi dames,

    Een gelukkig nieuwjaar vanuit hier. Hoe is het met jullie?
     
  20. sandra

    sandra Fanatiek lid

Deel Deze Pagina