hmm mag hier pas in september terug komen....en dan verder de MMM in. Maar hier ook nog geen bloed...ook al is het nog geen 4 weken terug! Dus tsjah...hier zeiden ze ook wachten...ondanks het vele bloed in mijn bm bij de laatste echo... vervelend zoveel zwangeren en ook zelfde maand...confronterend he...knuffel! lijkt me heel moeilijk meis. Hoe gaat het verder met iedereen?
He Karin, ik werd pas na 6.5 wk ongesteld. Ik heb vorige week onderzoeken gehad en nu moet ik wachten tot 25 aug en 5 sep. Tot die tijd mogen we niet verder gaan met IUI. We mogen het zelf wel proberen, maar daar hebben we geen vertrouwen in. We zijn gelukkig bezig met het verbouwen van ons nieuw huisje, als het goed is kunnen we 14 aug verhuizen. Daar leef ik nu naar toe en dan hoop ik maar dat ik het wachten eventjes vergeet. Een mannelijke collega, zijn vriendin is zwanger we liepen ongeveer gelijk pffffff moeilijk hoor. Ik hoor tijdens lunch al die verhalen en dan baal ik er wel van. Er zijn weer 2 vriendinnen zwanger van me en soms voelt dat heel moeilijk, maar ons tijd komt ook wel hoor alleen het duurt wat langer. Ik hoop dat we snel een nieuwe topic kunnen openen maar dan met alleen positief nieuws
ik ben er gister achtergekomen dat ik een miskraam had gekregen met 9w4dagen een super mooi hartje zien kloppen. vorige week donderdag beetje oud bloed maar de verloskundige stelde me gerust en soms beetje rood bloed kwam erbij. gister hadden we 12w3d echo maar helaas ons kindje is overlede moet nu zelf wachten tot het er uit komt en anders volgende week naar t ziekenhuis. het doet ons zoveel verdriet en zoveel pijn, zon keiharde klap is dit we wouden zo graag een kindje alsk klaar zou wezen met me opleiding maar plots raakte we zwanger, we zijn er daarvoo rwel voor gegaan maar toen t besluit genomen ff school af te maken maar dit wondertje kwam in mn buikje te groeien en het voelde zo goed. we hadden nooit ged8 zwanger te kunenn worden maar dit wondertje heeft mooi laten zien dat ook wij zwanger kunnen zijn. de drang nu is alleen zo groot dat we w8en tot mn wondertje eruit is en we het een mooi plekje gegeven hebben en elke avond branden we 2 kaartjes bij zijn/haar fototjes en zo hebben wij een eigen plekje in de huiskamer, doet ons al heel goed. en als alles goed gaat met ons dan gaan we voor een 2e , miss stom maa rvandaag bestel ik al evotestjes zodat ik alles mooi bij kan houden, natuurlk wel als me lichaam weer schoon is. me cyclus loopt zo door mekaar we willen zo graag een 2e want we weten zeker dat dit wondertje over zijn broertje of zusje zult waken(L)
dankjullie wel heb heeel veel bloed verloren met stukjes dus denk dat het er snel uit zal komen lijkt me zo eng om te zien weten nu wel dat we er hierna toch weer bewust voor gaan ipv even te wachten.
Helaas hier ook een vlindertje, ik ben met 9 weken en 1 dag gaan bloeden, en is nu alleen maar erger geworden, vandaag 9 weken en 4 dagen heb ik ook flinke buikkrampen en het bloed stroomt er flink uit (sorrie voor de details) het is nu wachten op het vruchtje, en ik ben zo bang, het lijkt me zo eng. Wat staat me te wachten. Ik vraag me ook af wat ik met het vruchtje ga doen, ik weet het echt niet, lijkt me zo raar om het door de wc te spoelen. Maandag krijg ik een echo om te kijken of ik goed schoon ben. Pfff heel heftig allemaal. Jullie ook allemaal heel veel sterkte meiden, fijn dat we er hier met elkaar over kunnen praten
sandra, heel veel sterkte Fay, bij mij zat om het vruchtje nog een vruchtzakje Ik weet dat er op deze forum ook iemand foto's heeft geplaatst hoe een mk er uit ziet. Misschien moet je naar haar foto's kijken om jezelf voor te bereiden? Ik kijk even of ik het kan vinden.
Hier kun je de foto's zien http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/203841-voor-de-meiden-willen-weten-miskraam-ziet.html
Het lukt me niet om de foto's te openen, ongeldig album zegt ie. Heb ook al gegoogeld om te kijken of ik foto's zag, maar je vind erg weinig, misschien een beetje raar hoor, maar ik wil graag weten wat me te wachten staat. Met een bevalling wordt je zo goed begeleid en met dit heb ik het idee dat ik er alleen voor sta nou ja samen met mijn mannetje natuurlijk pfff ik had niet verwacht dat dit er zo in zou hakken
oh sandra wat erg....sterkte ermee meis. En het vruchtje ik heb het wel doorgespoeld...er eerst afscheid van genomen natuurlijk.....Maar in mijn hoofd had ik het al begraven enz....het is per persoon verschillend. Als het jouw een goed idee lijkt om het op te vangen (als je het kan eruit halen..soms moeilijk te zien) of je vangt alles op.....en je wil dat begraven....dat is voor sommige ook symbolisch. Ik wens je veel sterkte ermee meis.
Tja ik weet nog niet wat ik doe, vind het moeilijk. Ik zie nu trouwens dat ik verkeerd zit, ik was een februari mama en geen januari mama, ben er niet helemaal bij geloof ik
@Sandra, Jeetje meis. Wat vervelend heel erg veel sterkte. Had zelf ook het gevoel veel te weinig begeleiding/informatie te krijgen. Als je vragen hebt. Welkom evt pb. En ook al ben je eigenlijk een februari mama, je bent hier ook hardstikke welkom hoor! Ik heb het vruchtje opgevangen en begraven. Kon het niet doorspoelen. Was weinig herkenbaars aan. Zat al eventjes dood in m'n buik. Op de link die jij niet kan openen zie je een heel mooi/gaaf vruchtje. Is dus even afwachten hoe het eruit komt. Heel veel sterkte! Knuffel
Hoi Ik ben gister aan het eind van de middag, alles verloren in de wc, het ging ineens heel snel. Ik heb niet durfen kijken misschien stom, maar ja, uiteindelijk toch door de wc gespoelt, wel raar eigenlijk maar ja. Gisteren ging het wel goed verder. Pas vandaag valt het kwartje wat er allemaal gebeurd is afgelopen week en ben ik erg verdrietig pfff. Het is allemaal zo snel gegaan, we gingen proberen of ons een derde wonder gegund was, gelijk was ik zwanger, ruim 9 weken leef je op een roze wolk en dan ineens is alles weg en ben je leeg. Nu neem ik even rust, ik weet niet of ik het nog aandurf om zwanger te worden, met het risico dit allemaal weer mee te maken. Maar ja de wens voor een derde is heel groot.
Ha Sandra, Wat is dat ineens snel gegaan. Wel fijn misschien. Neem inderdaad even rust en tijd om het te verwerken. Het is allemaal niet niets. Heb het er ook nog steeds moeilijk mee ene moment meer dan het andere. De keus om wel of niet weer voor een derde te gaan zou ik lekker even uitstellen. Je hebt nu andere dingen aan je hoofd. Heel veel sterkte! Liefs, Sil