Sterretjes van in januari 2011 uitgerekende mama's

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Nemo81, 4 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra

sandra Fanatiek lid

Hihi ik ben net zo hoor, ik kan ook niet wachten tot mijn nod. ik ga duimen dat ie snel positief wordt.

En ja die van mij is nog steeds positief maar moet juist negatief worden pfff. Hij is wel heel licht positief en vrijdag was hij nog knal,
    dus ik heb goede hoop dat hij volgende week negatief is.
    Raar eigenlijk hopen op een negatieve test ;)

2. Faith84

Faith84 Actief lid

5 jul 2009
    174
    0
    0
    @Silsa
    Wat jammer dat je nog geen duidelijkheid hebt. Maar laat de moed niet in je schoenen zakken, want voor je NOD negatief wil niet zeggen dat je niet zwanger bent ;) Probeer anders morgen met ochtendurine. Knuf

3. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Tja nu staat die streep er weer pfff samen met een mooi grijs lijntje 3 stuks haha schiet lekker op. Heb er al een vraag over gesteld bij de testen. Morgenochtend maar weer haha. Denk niet dat ik mezelf kan bedwingen.

@ Sandra, bij mij hebben ze bloed geprikt. Gyn vond dat ik nog veel teveel hcg in me had en wilde dat in de gaten houden. Twee weken later was het laag genoeg en schat dat het na 3 weken weg was. 4 weken na de mk was ik gewoon ongi. Dus ook al blijft het hcg nog even in je lichaam, het wil niet zeggen dat je niet snel een gewone cyclus krijgt.
    Liefs

4. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    bedank meiden voor de lieve berichtje!!! (wel apart met miranda,s hier)

Heb eergister avond bij de huisartsen post gezeten omdat mijn krampen zo erg waren geworden dat ik het niet meer kon houden, maar het kwam er op neer dat ik er mee moet leren leven, die pijn komt van de endometriose af!!! Nou wij laten het komende maanden even rusten en dan ga ik met de gyn overleggen of dat ik het nog op de normale manier mag proberen of dat het ivf gaat worden.

Iedere hier heel veel sterkte en aan alle meiden die weer een wondertje verwachten heel erg gefeliciteerd en geniet er lekker van!!!

5. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Hier een opnieuw een witte test na 5 minuten en een erg licht streepje na 10 minuten. Haha, hoe maak je jezelf gek. Ben ook veel te ongeduldig.

@ Karin, hoe is het gegaan vandaag? Ben je al geweest?

@ miranda, balen van je krampen en dat ze er niets aan kunnen doen. Wel fijn dat je over een paar maandjes bij de gyn terecht kan. Knappe beslissing om even rust te houden! Hopelijk mag het daarna snel raak zijn.

Liefs,
    Sil

6. Faith84

Faith84 Actief lid

5 jul 2009
    174
    0
    0
    Bah Silsa wat zonde dat er niet binnen 5 min een streepje verscheen... Ik duim dat je morgenvroeg wel binnen 5 min een streepje hebt!

Karin veel succes vandaag!

7. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

Hmmm balen dat je niet binnen 5 min een streep had. Kan me voorstellen dat je jezelf gek maakt en ongeduldig bent.

ik heb pas om 14.45 een afspraak. Vanavond zal ik laten weten hoe het was.

xxx

8. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Onwijs veel succes Karin!!!!!
    Ga duimen op een goede uitslag.
    Liefs

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Silsa, ooh balen zeg..maar overmorgen nog eens doen dan?

Miranda, bah krampen...hier ook altijd eigenlijk en de gyn zegt leer er mee leven...waarschijnlijk verklevingen...of je eierstokken die je zo goed voelt. Gaat alleen over als je minder weegt (duhhhh) daar gaat toch alles van over.......of niet meiden.

Naja....HSG gehad paar jaar terug en die was prachtig...echo's zijn ook iedere keer goed...baarmoeder ziet er goed uit, eierstokken ook...dus moet het iets anders zijn toch? Verklevingen kunnen ze helaas niet zien aan de hand van een echo...dus moeten ze kijkoperatie doen. Maar gyn zegt...je kunt het nog overleven? Ik zeg ja zo erg is het ook niet.....(soms wel) altijd. En je kunt nog zwanger worden, dat heb je bewezen 2x zegt de gyn...dus doen we er nu niets aan.

wel spannend hoor, hoop dat je snel zwanger bent weer!

Karing succes vanmiddag!!!

10. eek

eek Lid

25 feb 2009
    5
    0
    0
    Juni was een hele mooie maand voor ons; zwanger (31 jan uitgerekend), bruiloft van mn zus en daarna heerlijk op vakantie. Eenmaal terug hadden we een week later, bij 11 wk een tweede echo.

De eerste echo met 7 wk omdat ik onder controle bij de functieafdeling loop en met hormoonbehandelingen zwanger was geworden, die was supergoed.

Deze tweede begon al een beetje rommelig, ze was maar aan het zoeken terwijl wij ons kleintje al zagen, enorm gegroeid na de vorige keer. Maar............... het hartje was er om onduidelijke redenen mee gestopt, het was verder goed gegroeid en geen afwijkingen te zien. Gewoon dikke pech dus.....Een missed abortion zoals dat heet.

Vrijdag 16 juli heb ik een curretage gehad. Daar ondervind ik nog steeds een naar gevoel van in mn buik, dus het is nog moeilijk weg te zetten. Ik ben twee weken "ondergedoken" thuis en nu langzamerhand weer aan het werk. Goh wat doet dit me zeer!

11. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    @ eek, jeetje meis, wat een verschrikkelijk nieuws. Vervelend dat je nog steeds lichamelijke klachten hebt. Heb je al een controle gehad/gepland staan?
    Mk doet onwijs zeer en verdwijnt niet zomaar uit je hoofd. Heel veel sterkte!!
    En (helaas) welkom om dit forum. Als je je hart wilt luchten, kan altijd!!
    Dikke knuffel,
    Sil

12. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

Hallo allemaal

@ eek: jeetje wat erg voor jullie! Heel veel sterkte!

vanmiddag een gesprek en inwendige echo gehad. Mijn baarmoederslijmvlies zag er niet goed uit. Het was onregelmatig. Mijn baarmoeder zag er voor de rest goed uit. De reden dat ik nog niet ongesteld geworden zit volgens de arts in mijn hoofd teveel stress etc???? Maar goed. Ik heb nu een kuurtje gekregen om ongesteld te worden. Mag de komende 10 dagen 3 keer op een dag Primolut slikken (iemand ervaring ermee?) en over 3 weken krijg ik weer een echo om te kijken of het baarmoederslijm dan wel mooi regelmatig eruit ziet.
    Ze hebben ook nog bloed geprikt om mijn hcg te controleren.

Was toch wel vreemd om weer in het ziekenhuis te zijn. Deed me toch erg aan 7,5 weken geleden denken.

Ben na afloop nog heel ff de stad ingeweest met een vriendin. Had weinig zin maar dacht toch dat het me even op andere gedachtes zou brengen. Heb mezelf op een doos heerlijke bonbons getrakteerd maar was het al snel zat. Dus toen maar snel naar de apotheek hier in het dorp gereden zodat ik zometeen meteen kan starten met de medicijnen.

Ben aan de ene kant blij dat dit nu achter de rug is maar kan ook wel janken....

xxx

13. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    @ Karin, had je verhaal net gelezen in het andere topic. Dikke knuffel voor jou. Dat je lichamelijk maar weer snel verder kan.
    Liefs

14. sandra

sandra Fanatiek lid

@ Eek, heel veel sterkte en wat super naar dat je nog steeds last heb van je buik.

@ Karin, nou hopen dat je snel ongesteld wordt pfff, het is allemaal al zo heftig en zo'n lange nasleep maakt het er niet makkelijker op.

15. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Nou meiden, ongi is een feit. 23 dagen cyclus echt bizar kort. Denk dat m'n lichaam nog een steeds een beetje in de war is. nieuwe ronde nieuwe kansen (praat ik mezelf aan) pffff

liefs

16. sandra

sandra Fanatiek lid

Oh balen Silsa, hopelijk is het snel raak!

17. Faith84

Faith84 Actief lid

5 jul 2009
    174
    0
    0
    Jammer Silsa! Ik had toch goede hoop dat het goed was... Dan moet het augustus worden he, volgens de pendel ;) Ik zal hard voor je duimen iig.

18. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Tnx meiden. Tja niets aan te doen. Inderdaad maar vanuit gaan dat de pendel klopt;)

Hoe gaat het bij jou faith? Voel je je goed?

En Sandra, eitje komt er weer aan.... Klussen hihi

19. sandra

sandra Fanatiek lid

Hihi ja volgens mijn banner wel, maar ja het is toch een beetje gissen deze maand, ik gerekend vanaf het moment dat ik het vruchtje verloren ben. Dus tja dat word maar een paar weken achter elkaar klussen :D
    Normaal ben ik netjes 28 hooguit 30 dagen, dus dat is makkelijker rekenen.

Waren jullie vorige keren snel zwanger eigenlijk?
    Bij onze eerste duurde het 8 maanden, bij de tweede was het gelijk raak en bij derde was het ook gelijk raak, alleen is die helaas niet goed gegaan.
    Dus hopelijk nu ook weer snel raak, maar goed deze maand verwacht ik niet veel van.

20. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha Sandra, Tja is maar de vraag wanneer je eisprong is. Ik had na de mk ondanks lang bloeden en krampen ed toch een cyclus van 29 dgn. Zijn er hier ook direct 2 zwanger geraakt zonder ongi.
    Dit is voor mij de eerste en zie banner, de 8e maand zwanger.

Hopelijk mogen wij ook meerdere wondertjes verwachten, wel positief dat bij jou de 2e en 3e zwangerschap niet lang op zich hebben laten wachten. Nu duimen dat de 4e snel komt en nu weer een plakbeeb is.
    liefs

Deel Deze Pagina