hoi hoi ik heb sinds vanmiddag last van me buik , het waren een soort steekjes rechts naast me heup wat is overgegaan in een soort van spierpijn in me buik maar dan hele heftige spierpijn als ik met me buik naar voren (om te bukken bv) ga dan doet het gewoon echt pijn! verder heb ik ook een erge druk op me anus (sorry hoor ) als ik ga zitten dan drukt er pijn door in me buik (dat soort spierpijn gevoel) en als ik voorzichtig op me buik druk dan doet dat ook pijn .. het lijkt mij niet echt goed dat ik hier zo een last van heb , ik moet nu echt op de bank gaan liggen want als ik ga lopen wordt het nog erger .. wat zou dit kunnen zijn ? ik maak me hier best wel zorgen over omdat ik al een missed abortion heb gehad .. alvast bedankt voor een antwoord groetjes
Hoihoi, Het zouden je darmen kunnen zijn, het zouden je banden kunnen zijn. Lastig te zeggen. Als je je zorgen maakt kan je beter even over leggen met je eigen verloskundige of je huisarts. ZIj kunnen je dan even onderzoeken om je vraag beter te kunnen beantwoorden. Imke