Oh nee!

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by luca84, Jul 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luca84

luca84 Niet meer actief

heb zojuist n test gedaan die ik nog liggen had, en nou is het 2e streepje ineens n heel stuk lichter dan een paar weekjes terug! krijg ik nou een miskraam? het hcg moet nou toch juist hoog zijn???

2. luca84

luca84 Niet meer actief

heb net de gyneacoloog gebeld. Ook omdat de verschijnselen minder zijn, mn borsten doen niet echt zeer meer wat ze dus wel deden.. en dan die test en nu zag ik ook nog dat het hcg in week 8 op het allerhoogst moet zijn.. en ik heb amper wat gedronken.. maar die assistente deed niet echt aardig vond ik, ze zei dat ik maar gewoon moest wachten tot de 19e. Zolang ik niet vloeide had het geen zin om langs te komen.. nu moet ik lang in onzekerheid zitten.
    Wat denk jij??

3. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

ik zou me niet teveel aantrekken van de test. Blijven testen heeft geen zin. Het is wel normaal dat symptomen minder worden op basis daarvan kun je geen conclusies trekken.
    Zolang je geen bloedverlies hebt heb je nog altijd de meeste kans dat het goed blijft gaan.

Mirjam

Share This Page