Hoi hoi Sinds zondag heb ik echt het vermoeden zwanger te zijn. Sinds bijna een week heb ik het gevoel vreselijk ongesteld te zijn, maar dat ben ik niet. Ik ben gister al gestopt met de pil en heb 4 pilletjes laten zitten. Ik ben sinds dat moment nog niet ongesteld geworden terwijl het wel zo voelt. Ik heb sinds donderdag steken in mijn lies die soms erger worden en doortrekken naar beneden wat soms erg pijnlijk kan zijn. Ook heb ik daarnaast diaree wat zeer vervelend en pijnlijk is. Als ik alle symptomen nalees heb ik er veel van weg.. Ik ben misselijk vooral savonds en smiddags als ik niets meer heb gegeten lijkt het wel of ik moet overgeven maar dan knort mijn maag en dan lijkt het weer honger maar ik wordt me toch naar! Mijn bh's zijn te klein sinds deze maand en mijn borsten zijn gevoelig en zien er geloof ik anders uit, maar het kan zijn dat ik dingen ga zien die er niet zijn hoor. Maar goed ben gister bij de huisarts geweest voor mijn pijn in de lies. Zij dacht niet aan een zwangerschap maar voelde wel dat mijn lies gespannen en gevoelig was. Ik moest even plassen en de uitslag van blaasonsteking en zwangerschap waren beide negatief. Toen ze dat zei dacht ik he? dat kan niet.. ik voel me zwanger.. Ze zei te denken aan een baarmoeder ontsteking omdat ik ook al dagen verhoging soms koorts heb. Dus vandaag over een uur moet ik bloed laten prikken 2 buisjes om te kijken of ik een ontsteking heb.. Mijn gevoel zei iets anders dus ik heb vanmorgen een test gedaan van predictor. Met mijn ochtendurine, ik zou als ik de pil afmaak pas zaterdag a zondag ongesteld worden. Maar hij geeft nu een licht maar wel zichtbaar streepje eerst zag ik het niet goed maar toen ik het hoesje eraf haalde wel! Maar die van de huissarts was negatief.. ik ben natuurlijk wel heel vroeg met testen en met de sympthonen wat de huissarts al vreemd vond.. Ik wil niet te veel in spanning zitten omdat dat slecht kan zijn voor de eventuele bevruchting. ik zou het zo graag zeker willen weten, moet ik mijn huisarts bellen?
Hoi, als je zwanger zou zijn heeft die bevruchting allang plaatsgevonden hoor! Wacht die bloedtest maar af. Heb je pillen uit je strip vergeten dat je evt zwanger zou kunnen zijn? Mirjam
oh ja ik heb er ook allemaal geen verstand van.. Ja ik ben mijn pil vergeten deze maand.. ik heb er wel een foto van.. Uploaded with ImageShack.us
als je de pil vergeten bent zou je zwanger kunnen zijn. De foto is erg onduidelijk voor me, ik zie er zelf geen streep op. Mirjam