sterretjes zien

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door 1988, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1988

1988 Niet meer actief

goedemorgen,

ik ben nu 27+4 zwanger.. Ik heb de laatste week nogal wat klachten van duizeligheid ik zie dan sterretjes. eigenlijk wel elke dag.

Vorige week een suikercurve gehad en dat was na mijn mening goed 4.4 nuchter 5.6 4.6 4.6 geloof ik. ijzergehalte is vorige keer ook geprikt bij de vk en was ook goed.

Me buik is savonds als ik tot rust kom ook echt heel de avond hard, wordt er snachts ook wakker van.

en dan als laatste klacht: jeukende handen.

Zou dit kwaad kunnen ik ga volggende week pas weer naar vk moet ik haar bellen over mijn klachten? misschien dat jullie mijn kunnen helpen?

groetjes

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

wat was je bloeddruk? Is sterretjes zien je enige klacht? of ook hoofdpijn, strak gevoel in je buik, tintelingen in je handen en/of misselijk? In dat geval zou ik bellen met je verloskundige.

Mirjam

3. 1988

1988 Niet meer actief

100 /60 gewoon goed zeide ze. Heb wel licht last van hoofdpijn al 2 dagen maar niet echt hoofdpijn. me buik voelt idd heel strak aan net een opgeblazen ballon.

maaike

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

Ik vermoed niets aan de hand, je bloeddruk is keurig. Sterretjes zien komt hier waarschijnlijk omdat je onderdruk (60) zo laag is. Als je regelmatig over de dag verspreid goed eet heb je wrs minder last. ook veel drinken, minimaal 2 liter per dag. Blijven je klachten of verergeren ze of vertrouw je het niet, dan bel je je eigen verloskundige.
    Voel je je kindje goed bewegen?

Mirjam

5. 1988

1988 Niet meer actief

hoi mirjam,

Bedankt voor je advies! Me kindje voel ik inderdaad goed!

maaike

Deel Deze Pagina