Hallo Dames.. zit een beetje in een rare situatie! Ik heb zo'n 7 jaar terug vermoedelijk mijn staartbeen gebroken, toen kon ik echt 3 weken niks meer doen, ik verging van de pijn. Ben toen stom genoeg niet naar de huisarts geweest of het ziekenhuis.. Ik ben hem altijd wel blijven voelen met het zitten etc. maar het word nou ineens steeds weer erger! Waar je staartbeen loopt is het ook helemaal scheef (ja beetje raar verhaal i know) Heeft hier iemand ook zijn staartbeen gebroken? En wat kan je er aan doen enzo? Of iemand nog tips? Groetjes Moesje
mijn enige advies zou zijn alsnog naar de huisarts gaan, wie weet kan het alsnog rechtgezet worden? anders fysio?
mmm ja maar kweet namelijk niet zeker of het toen gebroken.. het lijkt mij van wel aangezien het helemaal scheef is in die buurt.. en kdenk dat de fysio niet veel aan iets kan doen wat gebroken is?
Niet gebroken, maar wel zwaar gekneusd, dat is nu zo'n 5 jaar geleden. Kan nog niet lang zitten en al helemaal niet op een harde stoel. Dus hier meestal een kussen onder de bips. Verder weinig tips, vervelend is het zeker wel.
Mijn stuitje was gekneusd en echt heel pijnlijk. Ik ben er een lange tijd later erachter gekomen dat het zo was want ik heb bekkeninst. dus dacht dat dat het was maar na 3 vallen bleek het wel gekneusd te zijn. Ik heb vorige week een middeltje gekregen van de homeopaat met Arnica en na paar dagen was de pijn weg! Want het was op mijn werk ook een ramp zitten
Ik heb mijn stuitbeen gebroken gehad! Ben toen ik zwanger was van de trap gestuiterd en ging kapot van de pijn. Er kan helemaal niks aan gedaan worden. Maarja als je er zo'n pijn aan hebt dan zou ik wel even langs de huisarts gaan. ik weet niet of ze daar nog wat aan kunnen doen. Ik weet hoeveel pijn het doet, dat onzinnig en onnodige stukje bot
Heb ook mijn staartbeen gebroken gehad. Daar is toen ook niets aan gedaan. Weet nog dat ik zo min mogelijk trappen mocht lopen (op school kreeg ik de liftsleutel en ineens had ik héél veel vrienden ), op kussentje zitten (harde stoelen) en vooral rustig aan doen. Nu merk ik het nog wel wanneer ik bijv. lang heb gefietst of lang op een harde stoel heb gezeten, dan krijg ik wel pijn. En soms ineens felle steken, dat had ik vooral tijdens menstruatie. Als ik jou was zou ik idd even bij HA langsgaan, wie weet. Succes!
Pfff lijkt me zeer pijnlijk en moeilijk bij het zitten. Ik zou id ook toch maar even bij je HA langs gaan.
hij kan ook geluxeerd (uit de kom) zijn. wat het ook is: het is héél pijnlijk. ben zelf fysio, en kom het een enkele keer tegen. ik stuur mensen die dat hebben door naar een speciale bekken-fysio. die kan er soms wat mee, maar dat moet dan wel van binnenuit (achterlangs, zeg maar ) gebeuren, en ik doe dat niet. zou er wel naar laten kijken, want zo doorlopen is ook 3xniks. sterkte!
Ik zou naar de dokter gaan als ik jou was. Die pijn is vervelend vooral met zitten ik heb er ook last van , en ik heb ook aambeien er bij vreselijk is dat!