Steun gezocht begin mmm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mowglie, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Mowglie: wij zitten in Zwolle

Brabootje: klopt, hadden wij ook. Alleen hielden ze bij ons de grens van 30% aan. Wij zitten op 29%.. Maar dan is mijn slechte bloedwaarde nog niet eens meegenomen. Mijn 2e arts was niet zo'n voorstander van deze test omdat deze maar op zo weinig punten wordt beoordeeld.

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Veel succes iig; allemaal!

In de sectie vruchtbaarheidsbehandelingen zijn veel meer meiden met ervaringen in de mmm.

3. Brabootje

Brabootje Actief lid

11 feb 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Hoi Mieke,

Dat klopt, ik vind ook dat ze op meer punten moeten meten. Samenlevingstest en hsg heb ik bijv. niet gehad en dat blijft nu toch een beetje knagen.
    Als jouw uitslagen zo blijven na de 2e keer testen, starten ze dan direct een vervolgtraject op met behandeling of weet je dat nog niet?

4. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Dat weet ik niet zeker, maar dat schemerde wel door / ik verwacht het wel. We hebben het even kort over ivf gehad en vooral dat we daar voorzichtig mee moeten zijn omdat je dan na 3 kansen echt klaar bent (omdat het daarna niet meer vergoed wordt) Dus dan misschien wel eerst iui. Maar hij wilde de behandeling echt afstemmen op de uitslagen, dus het kan nog alle kanten op.

5. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Alles wees erop zaterdag (CD14) dat mijn ei ging springen en toch is het niet gesprongen :(
    Ik word gek van mijn lichaam.

6. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    deze maand hadden ze me beetje in het diepe gegooit,
    bij 14mm werd ik naar huis gestuurd en moest ik gaan ovulatietesten.
    bijna een week later nog niet positief (goh.. ik heb luie follikels..) dus mocht terugkomen.
    was ie 24mm! maar de dag ervoor nog negatief getest, dus hij was niet van plan te springen.. kreeg ik pregnyl gespoten.
    2weken en 4 dagen later ongesteld geworden dus mag nu weer terugkomen.

vraag me af na hoeveel clomid-rondes ze gaan onderzoeken waarom het toch telkens mislukt is..

Deel Deze Pagina