Succes morgen! Hopelijk kan de gyn je de erkenning geven die je nodig hebt en komen jullie samen tot een goed besluit wat zowel goed voor de beebjes als voor jou is!
Arme meid.. Er zijn al veel goede dingen gezegd, maar ik wil ook nog eens die pop-poli benadrukken. Zoek het ook wat buiten het gynaecologische circuit (die hebben toch vooral oog voor het medisch/zwangere en minder voor je emoties) en meer bij maatschappelijkwerk/psycholoog/psychiater. Grijp alle hulp aan die je kunt krijgen, ook gesprekken zouden je kunnen helpen om de pijn te verdragen. De huisarts hierin betrekken lijkt me ook een goeie, wie weet ook wat voor ideeën hij/zij nog heeft. En antidepressiva tijdens de zwangerschap hoeft echt niet slecht te zijn, mits je het juiste middel gebruikt. Sterkte
Goed om te lezen dat je bij een andere gyn terecht kan! Denk ook dat je al een stuk geholpen bent als je kids eerder kunnen komen. Maar vergeet ook je geestelijke gesteldheid niet he! Tis ff doorbijten als je start met ad maar aan de andere kant, veel slechter kun je je toch niet gaan voelen? Veel sterkte en succes, het komt goed!
Wat goed om te horen dat je morgen terecht kan! Gooi alles eruit en vertel de gyneacoloog alles wat je voelt waar je last van heb en wat pijn doet. Hopelijk vinden jullie een passende oplossing.. Sterkte en succes!
Succes morgen en laat je (jullie) niet afschepen! Je bent echt de enige niet en ze kunnen heus veel voor je betekenen!
succes morgen.. en laat je niet ompraten.. (kunnen ze goed bij vrouwen die onder de hormonen zitten).. echt op je strepen staan!
De afspraak vandaag is goed gegaan. Ik heb alles goed duidelijk kunnen maken, doordat ik alles ook had opgeschreven. Mijn bloeddruk was wat hoog, dus bloed geprikt en urine ingeleverd. Als daar iets afwijkends uitkomt worden ze uiterlijk dinsdag gehaald. Als de uitslagen goed zijn, worden ze volgende week vrijdag gehaald. Ik ben dan 37 weken, en dat is voor mij en voor de babies de beste oplossing. De opluchting is groot. Ik weet nu wanneer de pijn minder gaat worden, ik zie weer een lichtpuntje. De gyn was erg sympathiek en geduldig, en begreep dat ik er doorheen zit. Ik heb nu ook betere pijnstilling, zodat de laatste dagen iets dragelijker zijn. In elk geval iedereen heel erg bedankt voor de lieve woorden en de steun. Dat heeft me ook goed gedaan.
Och ik lees nu net je hele verhaal. Heb erg met je te doen! Wat een ellende voor jou zeg! Maar wat ontzettend fijn dat je nu weet tot hoe lang het nog maximaal duurt. Heel veel sterkte met de laatste wel erg zware loodjes!
Wat ontzettend fijn dat je je gehoord voelde vandaag en dat er serieus stappen worden ondernomen. Dat alleen al zal een stuk beter voelen denk ik.
Fijn zeg dat je nu eindelijk geholpen wordt! Ik hoop natuurlijk voor je dat de uitslagen goed zijn! Alvast veel succes met de bevalling
Fijn dat er zo goed naar je geluisterd is! En ik kan me inderdaad ook voorstellen dat een 'einddatum' licht aan het einde van de tunnel geeft. Hou je taai