nou gaat hier echt lekker met de criminelen. zojuist wil ik inloggen op internetbankieren lukt het niet en staat bel de rabobank. ik bellen zeggen ze dood leuk dat ik geblokkeerd ben omdat ik gepint heb bij een bank of winkel waar vandaan veel klachten zijn gekomen wat betreft skimmen. heb hier helemaal geen melding enzo van gehad en krijg dit zo plot te horen. fijn die maatregelen maar vind het wel gek dat de bank mijn daar niet over belt. voor het zelfde geld wilde ik vanmiddag met de kids boodschappen gaan doen en had ik mooi verlul gestaan en was al dat in en uitladen etc voor niks geweest. ben blij dat ze me geblokt hebben maar moet nu persee langs de bank om waarschijnlijk een nieuwe pincode te krijgen. nou lekker dan mijn hersens zijn al net een zeef en dan moet ik door een z'n duffe randdebiel die het leuk vind mensen op te lichten na 10 jaar een nieuwe pincode gaan gebruiken. lekker dan. ook gaan ze dan pas na of er transacties etc zijn gedaan maar dat lijkt me niet. het is eind van de maand en verdien me loon altijd in het begin dus grote kans dat ik toch al in de min stond en ze niks konden halen maar toch voelt wel onprettig dat iemand met mijn gegevens rondloopt. let nooit op de pinautomaat ondanks dat er altijd een waarschuwing staan van hoe de gleuf er uit moet zien. maar veel moeders hier snappen dat je als je even vlug pint echt niet nagaat of dat ding klopt en zeker niet met een kinderwagen in de hand en een dreumes van bijna 2 die overal heen schiet. hoop dat ze geen geld hebben gebruikt via mijn naam en rekening. hoe kan je zoiets bewijzen. moest het ff kwijt, heb het toch al zo druk met 2 kinderen waarvan een nu ziek is en dan moet ik ook nog eventjes langs de rabobank en kan niet zien of mensen geld over hebben gemaakt. verkoop producen via marktplaats en moet nu iedereen mailen dat het was langer duurt allemaal. goed voor je naam ook
Kunnen ze na gaan hoor als je geld afhandig gemaakt bent en dat krijg je gelukkig gewoon terug! Wel vervelend dat je zonder pinpas zit!
Ik had vorige week hetzelfde, zit ook bij de Rabobank. Sta ik leuk met een wagen vol boodschappen bij AH...pasje geblokkeerd :x! Gelukkig had ik binnen een paar dagen wel weer een nieuw pasje met nieuwe pincode, maar wat een gezeur. Ze hadden uit voorzorg ofzo geblokkeerd bij een automaat dat niet te vertrouwen was ofzo, dus er was niets van mijn rekening gelukkig. Ik had de bank gebeld en die hadden dat voor mij nagekeken.
Wij hadden het de dag voordat we op vakantie gingen (ook Rabobank). Konden niet achterhalen waarom de pas geblokkeerd was. Nieuwe opsturen duurde een paar dagen, ophalen kon niet. Sta je dan een dag voordat je op vakantie gaat :x...
ja dat vind ik er nou zo erg aan. blokkeren oke maar kunne ze je niet even waarschuwen dat hij geblokt is. ook ik zal nu 1 week op een nieuwe pas moeten wachten terwijl ik gewoon niet zonder pasje kan. gebruik hem bijna elke dag maar ga tegen die tijd maar meteen contant geld vragen en verstuur wel op vol vertrouwen ee pakketjes naar de mensen
Ik zit bij de ABN en het wordt idd niet gemeld,ben vorig jaar 2x geskimmed.1x was op Schiphol(werkte ik toen)en ik kon toen geen treinkaartje naar huis kopen,gelukkig had ik de pas van mn dochter bij me anders had ik terug moeten lopen naar Almere.
Ik had perongeluk zelf geblokkeerd Maar goed, m'n schoonouders (ook rabo) waren maybe ook geskimt maar werden gebeld dat hun pas was geblokkeerd.. Misschien per regio of kantoor verschillend?
Mijn man had dat op vakantie 2 jaar terug dat zijn pas het niet deed. Gelukkig deed de andere pas van onze gezamelijke rekening het wel. Toen heeft hij daar op vakantie geld over geboekt naar mijn rekening zodat ik het kon pinnen. Hij kan met de gezamelijke rekening bij beide rekeningen met internet bankieren. Dat was op zich wel geluk anders hadden we echt te weinig geld gehad. Nu had ik de credit card wel bij me maar die gebruik ik liever niet als het niet nodig is.
Hoi Ik had hier ook pas een topic over. Ik was ook geskimt en zit ook bij de Rabo. Maar hier was iedereen netjes gebeld. Het is dat ik ze zelf eerder gebeld had maar zij zijn toen tot 20.00 uur bezig geweest met alle gedupeerden te bellen... Het is heel erg balen ik weet het. Maar ik had mijn nieuwe pas en pincode wel snel in huis.