35 weken gevoel tot braken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door laura1989, 27 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laura1989

laura1989 Actief lid

26 dec 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste meiden /vrouwen.

Ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft maar wou het toch hier even melden in de hoop dat iemand het evt heeft mee gemaakt.

Ik ben nu 35 weken zwanger.
    Vanaf week 29,zijn bij mij de harde buiken begonnen. Door middel van ctg's weet ik dat de harde buiken ongeveer om de 5minuten zijn.
    Maar ze zorgen totaal niet voor ontsluiting ( dikke week geleden)

Nu heb ik 5dagen geleden een extra echo gekregen ivm ik mijn afscheiding apart vond uit zien.
    Gelukkig bleek alles goed te zijn. Ook voldoende vruchtwater.
    Kleine is zeer actief. Dag in dag uit.
    Het hoofdje van de kleine is al half in mijn bekken.

Nu zit k laatste dagen heel erg te sukkelen met slapen.
    Deze nacht is het zo erg dat ik niet plat kan liggen want dan lijkt het wel alsof Me alles eruit gaat komen
    Wat extra kussens bij mij gelegt maar nog blijf ik het gevoel tot braken heel erg hebben.

Wel antagel ingenomen voor de maagzuur maar die werkt niet echt.
    Dus het is geen maagzuur.

Het liefst heb ik nu zoiets van dat ik maar beter kan overgeven dan is het eruit. Maar dat gebeurt niet echt.

Begin ook echt op te raken. Want ook de harde buiken zijn erg vermoeiend.

Heeft iemand hier ervaring mee?

P.S hoop niet tot 40 weken te hoeven lopen. Want dat is niet te doen. Plus kan bijna niet meer wachten.

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik begin snachts ook steeds meer last te krijgen van allemaal verschillende dingen.
    -maagzuur
    -misselijk
    -kleine die er een disco van maakt
    -me blaas
    -benauwd

Ik ga het even aankaarten woensdag bij me verloskundige, want idd zoals jij zegt, als ik zo nog zeker 6 weken moet word ik gek.
    Maar denk dat het er een beetje bij hoort.

3. laura1989

laura1989 Actief lid

26 dec 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb al een hele tijd een voor gevoel dat ik de 40 weken niet doe halen.

Heb tegen niemand uitgesproken wat ik denk.

Nu kreeg ik laatst te horen dat schoonmoeder 38 weken denkt.
    Me vriend denkt 37,5
    En schoonvader denkt 39 weken.
    Haha als ik 40 zeg dan zal een van ons wel gelijk hebben.

4. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Oh hier ook kotsmisselijk als ik plat lig, wat resulteert in s nachts op de bank Netflix kijken. Want slapen met dat gevoel lukt toch niet.

Ook overdag moet ik spontaan kotsen. En loop ik continue met brok in mijn keel. Ga as donderdag ook bij gyneacoloog aankaarten. eerder werkte een rennie maar nu ook niet meer.

Hoop dat wanneer kindje indaalt ik wat meer ruimte krijg en dan over gaat.

Dacht misschien ligt het ook wel aan houding van kindje (bij mij in stuit ) maar als jouwe "goed " ligt is die misselijkheid niet houding gebonden aan kindje

Sterkte igg , de oplossing heb ik nog niet gevonden.

5. mamavanpoppetje

mamavanpoppetje Bekend lid

15 jun 2012
    528
    1
    18
    Zaanstad
    Ik heb het benauwd als ik lig. En warm. Word wakker van de kleine. En idd misselijk. Denk dat het er een beetje bij hoort.

6. Stephx

Stephx Lid

19 mei 2015
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het nu ook met 31 weken.. Gevoel alsof mijn maag al in mijn keel hangt en een brok.. Eet slechter.. Avondeten lukt me al helemaal niet meer.. Probeer veel lichte dingen te eten, heb zelf magnesium en b12 tabletten voor de snellere doorgang van mijn eten..
    Drink weer gemberthee.. Is bij mij ook het enige wat helpt tegen eten wat niet wil zakken, misselijkheid.. Heb zelf ook niet echt maagzuur.. Eerder teveel dan te weinig, dat zorgde ervoor dat mijn hele spijsvertering op zijn gat lag.. Toen gaven ze me ook nog Omeprazol en kon ik helemaal geen kant meer op..
    Het blijft puzzelen.. Het is bij mij denk ik de combinatie, te weinig maagzuur, progesteron waardoor de spijsvertering op zijn gat ligt, vertraagde en verstoorde maaglediging hierdoor.. Een baarmoeder en baby die vrolijk op maag en darmen dansen..
    Veel sterkte! En als mensen echt nog een gouden tip hebben! Die mogen doorkomen, dat bank slapen s nachts is hier ook weer aan de orde van de dag..
    Helpt het als de baby helemaal is ingedaald?

7. laura1989

laura1989 Actief lid

26 dec 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tegen maagzuur werkt wel heel erg goed antagel.
    Ik at rennies toen bijna als pepermuntjes zo hard gingen ze er doorheen.

De misselijkheid kan ik niet verklaren nog.
    Maar ik had ook ineens vervelende en best wel pijnlijke pijn.
    Maar dat is met vlagen hoogst waarschijnlijk zijn dat oefen weeen.

Mijn verloskundige zegt dat mijn baarmoeder zich heel erg goed aan het voorbereiden is.

Op internet lees je wel veel dat diaree of braken te maken kan hebben met het voorbereiden omdat je baby dan meer plaats heeft tijdens de bevallingm of dat waar is geen idee. Zou best wel een kern van waarheid in kunnen zitten.
    Want als je daar last van hebt zou het daarna overgaan naar weeën ( ik houdt het gelukkig nog allemaal binnen en nog geen weeen) dat is dus goed
    Want de baby moet echt nog 2 weken minimaal zitten blijvenm

8. Tigra

Tigra Bekend lid

15 dec 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes met de laatste loodjes. Dit soort dingen horen er (helaas) bij.
    Ik zou er niet vanuit gaan dat ze je gaan inleiden, omdat je dit soort klachten hebt. Hoe vervelend die laatste loodjes ook zo. Als je je baby'tje in je armen hebt, ben je dat echt vergeten.

9. laura1989

laura1989 Actief lid

26 dec 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inleiden is ook echt nog niet iets waar ik aan doe denken. Of wat ik zou willen.

Aangezien ik al weken met harde buiken aan het sukkelen ben zegt mijn verloskundige dat mijn baarmoeder zich heel erg goed aan het voorbereiden is.

Dat is alleen maar goed.

Het hoort er idd helaas bij.
    Maar de baby vind het allemaal wel goed die beweegt als een dolle in mijn buik.

Ik kijk er ook naar uit om de baby in mijn armen te hebben.
    Maar nog even geduld hebben.

Alles staat ook al klaar.
    Zelfs als ik naar het ziekenhuis toe zou moeten.
    Alleen is mijn wens een thuis bevalling.

Deel Deze Pagina