Klopt, al was het maar even een mail terug met haar gevoelens of hoe zij tegen bepaalde dingen aankijkt. Dan snap je elkaar toch iets beter lijkt mij. Met negeren kom je nergens vind ik. Mocht ze over een week nog niet gereageerd hebben, dan laat ik het erbij en probeer ik het een plekje te geven.
hoe is het nu draagmoeder? Ik sta op het zelfde punt.. om het contact met mijn moeder te verbreken via een brief. Mijn moeder heeft mij heel veel pijn gedaan, maar ik vind het zo moeilijk om haar pijn te doen.
Ik heb antwoord terug gekregen maar ik kan er niks mee. Ze zegt dat ze is zoals zeis en daarna dingen die ik volgens haar niet goed doe. Nou prima. Moest even flink huilen maar sta nog steeds achter mijn beslissing. Ik ga ook niks meer terugschrijven want dan krijg je zo'n welles/nietes situatie. Ik heb gezegd wat ik wilde. Het komt wel goed met me. Laat het helen beginnen!
:x Het is ook moeilijk. Ik wilde mijn moeder ook geen pijn doen maar uiteindelijk wilde ik nog meer dat mijn moeder mij geen pijn meer deed. (Is dat een goede Nederlandse zin?) Succes en als je je hart wil luchten kom je maar hier.
Wat goed van je! Ik heb vorige week na 3 jaar weer voor het eerst contact met mijn moeder gehad. de breuk is mij heel goed bevallen en het contact is er dan ook alleen voor de kinderen zodat ze oma kan zijn. Mijn moeder zal ze gevoelsmatig nooit meer worden.
he wat jammer dat je zo'n reactie hebt terug gekregen! dat je er niks mee kan, kan ik me voorstellen en terug reageren zou ik ook idd niet doen. je hebt gezegd wat je wilde zeggen en als je er nu wel op in gaat, blijft het door gaan. maar hoe vervelend ook, je weet nu wel waarom je deze stap hebt genomen.
Ik voel me steeds beter. Het is nog steeds de juiste beslissing. Ik ben nu alleen bekaf van alle spanningen de laatste dagen en het slechte slapen daardoor. Zoon gaat zo naar de psz en dan duik ik nog een paar uurtjes mijn bed in Bedankt allemaal.