Alles is dan "schoon" gemaakt, dus is de vruchtbaarheid optimaal, alles is dan lekker proper van binnen. er kunnen dan geen cystes of verklevingen of wat dan ook in de weg staan. natuurlijk is de "bevruchting" nodig. stel je voor, zeg!
Nou ook ik ben 2 dagen geleden onder het mes geweest maar ik vond het eerlijk gezegd best wel tegenvallen. Vooral de pijn in mijn buik toen ik wakker werd! Ik werd om 09.30 uur opgenomen en doordat ik alsmaar moest overgeven mocht ik pas om 19.30 uur naar huis. Ze twijfelden of ik wel naar huis mocht omdat ik geen slokje water kon binnenhouden. Ook was ik erg duizelig maar dit schijnt allemaal te komen door de morfine. Ik had 12 mg gehad omdat ik zoveel pijn had. Er is gelukkig niks gevonden dus dat is echt een opluchting. Ik denk dat iedereen het anders ervaart. Ik heb overigens wel blauw geplast en van het gas heb ik erg weinig last gehad.
Hai skyizthelimit! dit topic was al bijna weer verdwenen! heb nog niet geantwoord, want het was allemaal tegengevallen. heb een aantal dagen in het ziekenhuis gelegen ivm een bikinisnede. ze konden er niet goed bij dus vandaar, wel hebben ze mn eierstok gespaard gelukkig en de cyste was een gevolg van endometriose. Het was nogal verkleefd van binnen. de kansen op een natuurlijke zwangerschap zijn niet echt groot en we beginnen volgend jaar waarschijnlijk aan ivf... ik krijg nog een baarmoederfoto en aan de hand daarvan kijken ze of het nog zin heeft om zelf te proberen. Ik zie dat het bij jullie er ook weer allemaal opzit, op naar een vruchtbaar 2008! hebben jullie nog problemen gehad met ongesteld worden? Bij mij komt het maar niet en ben nooit een dag te laat! Kan het later zijn door de narcose of morfine?