ik zou dat wel willen weten zij is tenslotte ook bij je zoontje dus zou ik wel willen weten wie er ook op hem let en of ze wel aardig is voor hem maar het is een rot situatie waar je in zit en dan nu al een ander bah dat komt hard aan en jij zit maar te knokken om alles op een rijtje te krijgen en hij gaat voor jouw gevoel gewoon verder sterkte meissie
Hij zegt dat ie 1 middag wat leuks gedaan heeft, moet ie zelf weten natuurlijk wat ie aan zijn vrije tijd doet. Heb hem gezegd dat sam voorop staat, dat is bij ons beide zo dus mag hopen dat ie niet te snel sam gaat voorstellen mocht ie wel een relatie krijgen...
Heh meis wat is dat nu weer. Snap heel erg dat je het helemaal niet fijn vind Jullie zijn pas uit elkaar en nu misschien al een ander. Dikke knuffel!! Raad kan ik je niet geven.
hey elsie, ik heb je topics bij "alleenstaande mama's" een beetje gevolgd.. mijn man is 2 maanden geleden "ingestort", wist niet of hij nog met ons verder wilde. Ik knok nu voor mijn relatie en ons gezin met de reële mogelijkheid dat ik toch alleenstaand mama ga worden.. ik wil je een hele dikke digiknuffel geven en heel veel sterkte want wat moet dit moeilijk zijn.! ook al is het een beslissing van jullie samen geweest, ik kan me zo voorstellen dat je steun nodig hebt.! wees trots op jezelf en ik gun je alle liefde en geluk van de wereld.!